کراس اور آریا به زودی عرضه می شود

طی مراسم تحویل خودرو شاهین به مشتریان گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل این شرکت از رونمایی قریب الوقوع آریا خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، قائم مقام مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا گفت: امروز همزمان با تحویل نمادین خودرو شاهین برای اولین بار از اپلیکیشن موبایل گروه سایپا نیز رونمایی می شود.

مجید باقری در مراسم آغاز تحویل خودرو شاهین این روز را از روزهای بیاد ماندنی در گروه سایپا دانست و گفت: امروز برگ زرینی در دفتر افتخارات گروه خودروسازی سایپا رقم می خورد.

وی افزود: تولید خودرو شاهین و تحویل این محصول در شرایط تحریم باعث غرور ماست

وی مولفه مهم خودرو شاهین را طراحی صفر تا صد این خودرو در داخل عنوان کرد و اظهار داشت: برای اولین بار در کشور و همزمان با تحویل محصولی که از طراحی پلت فرم تا طراحی محصول و تولید آن در داخل صورت گرفته است از نظام کیفی سایپا نیز رونمایی می شود.

قائم مقام فروش سایپا افزود: حدود ۸ ماه قبل که خودرو پراید از سبد محصولات سایپا کنار گذاشته شد اعلام کردیم که توقف تولید پراید پایان یک محصول نیست و بلکه این روز را باید آغاز رویکردی نوین در گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد.

 

سایپا شاهین



باقری با اشاره به ۳ مولفه مهم محصول شاهین ادامه داد: در زمان طراحی سایپا یک شعار وجود داشت و آن جهش کیفیت در تولیدات سایپا بود و امروز همان شعار تحقق یافت چرا که برای اولین بار در کشور یک خودرو تولیدی به صورت داوطلبانه با ۳ سال گارانتی عرضه می شود.

 وی بیان کرد: در کنار کیفیت و ایمنی، خودرو شاهین دارای طراحی زیبایی نیز است که نشان از توانمندی صنعت خودرو کشور و گروه خودروسازی سایپا دارد.

 
قائم مقام فروش و خدمات پس از فروش سایپا با بیان اینکه موفقیت تولید شاهین در شرایط تحریم کسب شده است، تولید این محصول را نتیجه سخت کوشی همکاران و مدیران در گروه خودروسازی سایپا دانست و گفت: قطعا این تلاش همکاران و کارکنان سایپا در این مسیر ستودنی است.

 باقری ادامه داد: همزمان با تحویل خودرو اولین سری از خودرو شاهین این نوید را نیز می دهیم که تمام نمایندگی های مجاز سایپا آمادگی سرویس دهی به این محصول را خواهند داشت. تمامی بستر های لازم برای سرویس دهی مناسب به خودرو شاهین آماده شده است.

وی همچنین با توجه به آغاز رونمایی از موبایل اپلیکیشن سایپا گفت: این نرم افزار که برای خدمات رسانی به مشتریان سایپا طراحی شده توسط مهندسان داخلی کشور انجام شده است. کاربران توسط این اپ میتوانند تمامی خدمات سایپا ازجمله فروش و خدمات پس از فروش، بیمه، گارانتی، موارد امدادی و احراز اصالت قطعات را دریافت نمایند.

وی در پایان گفت: تولید خودرو شاهین شروع متفاوت شرکت سایپا خواهد بود و به زودی کراس اوور این محصول نیز تولید و روانه بازار می شود.

کد خبر 130727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha