کد خبر 131954
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
تصاویر جدید و رسمی تارا منتشر شد

تصاویر رسمی و جدید خودرو تارا از سوی گروه صنعتی ایران خودرو انتشار یافت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تارا، خودرویی سدان در كلاس ابعادی C است كه با بهره گیری از طراحی به روز و زیبا، جلوه ای با شكوه، دوست داشتنی و قدرتمند از توان طراحی متخصصان شركت ایران خودرو را به رخ می كشد.

این خودرو، علاوه بر زیبایی از استانداردهای ایمنی بالایی برخوردار بوده و ایمن ترین خودرو تولید شده در شركت ایران خودرو می باشد.

تارا از موتور TU5P با حجم 1587 سی.سی بهره می برد که حداکثر توان آن 113 اسب بخار با حداکثر گشتاور 144 نیوتن متر است.

این خودرو 16 سوپاپه دارای سیستم انژکتوری پاشش نقطه ای است و نوع سوخت سازگار با آن بنزین بدون سرب اکتان 95 می باشد.

شتاب صفر تا 100 تارا 9.5 ثانیه می باشد و حداکثر سرعت این محصول جدید ایران خودرو 190 کیلومتر بر ساعت اعلام شده که از سیستم انتقال قدرت پنج دنده دستی با مصرف سوخت تركیبی 7.06 لیتر در هر 100 کیلومتر برخوردار است.

طول خودرو تارا 4505، عرض 1748، ارتفاع 1466 و فاصله بین دو محور چرخ های عقب و جلو 2652 میلی متر است و وزن خودرو بدون سرنشین با مخزن سوخت پر و بدون تجهیزات اضافی یک هزار و 150 کیلوگرم مب باشد.

گنجایش مخزن سوخت این خودرو 50 لیتر با حجم فضای صندوق عقب 640 لیتر می باشد.

در ادامه تصاویر رسمی و جدید خودرو تارا که منشتر شده است را با یکدیگر مرور می کنیم:
 

تارا

 

تارا

 

تارا

 

تارا

 

تارا

 

تارا

 

تارا

 

تارا

 

تارا

 

تارا

 

تارا

 

تارا

 

تارا

 

تارا

 

تجهیزات تارا

خودرو تارا با دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، از سیستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD)، ترمز جلو دیسكی با سیستم خنك شونده، ترمز عقب دیسكی ، HSA، ESC،TCS بهره می برد.

فرمان تارا برقی و كلیدهای كنترلی روی فرمان (MFC) قرار دارد. سیستم تهویه این خودرو برقی است و از سیستم صوتی مالتی مدیا با صفحه نمایش هفت اینچی لمسی، پورت USB، بلندگوها روی داشبورد و طاقچه عقب، بلوتوث، میرورلینك و آنتن سقفی اكتیو بهره می برد.


محصول جدید ایران خودرو به مه شکن های جلو وعقب، قابلیت تنظیم ارتفاع برقی نور چراغ جلو از داخل خودرو، مجهز به چراغ روز، چراغ های همراه در پارکینگ و چراغ خوش آمد گویی تجهیز شده است.


آینه های جانبی تارا برقی و هم رنگ بدنه است و دارای شیشه بالابر درهای جلو و عقب برقی بوده و شیشه راننده مجهز به آنتی ترپ است.

 

در خصوص تجهیزات ایمنی تارا می تون به ایموبیلایزر، قفل مركزی با ریموت، كمربندهای ایمنی سرنشینان جلو سه نقطه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع، ستون فرمان تلسكوپی، ایزوفیكس، سنسور دنده عقب و سیستم قطع سوخت خودكار اشاره کرد.
رینگ و لاستیک تارا 15 اینچ فولادی طرح اسپورتمی باشد و صندلی‏ راننده شش حركته دستی و صندلی سرنشین جلو چهار حركته دستی، پشت سری صندلی های جلوقابل تنظیم و صندلی های عقب تاشو می باشد.

 

وجود "سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، كروز كنترل، نمایشگر دمای محیط، بازكن قفل در صندوق عقب از داخل، کاور موتور و نشان دهنده تغییر دنده (GSI) " از دیگر تجهیزات تارا است.

کد خبر 131954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha