صفحه نمایش دو تکه شناور تیگو8 پرو؛ نقطه قوت شاسی بلند لوکس چری

شرکت مدیران خودرو بنا دارد تا لوکس ترین محصول خود به نام تیگو8 پرو را به زودی به بازار عرضه کند، مدل پرو تیگو8 که با ظاهری به روز و امکانات سطح بالا عرضه شده توانسته است با کابین خاص خود در بازارهای مختلف جهانی چون روسیه و برزیل به موفقیتهای بزرگ دست یابد.

به گزارش پرشین خودرو، نکته مهمی که توجه بسیاری را به خود جلب کرده نمای لوکس و مدرن داخلی تیگو8 پرو است که موجب شگفتی بسیار شد، داشبوردی با مونیتور بزرگ و لمسی، سبکی که برای نخستین بار مرسدس بنز باب کرد و اتفاقا طرفداران زیادی نیز دارد.

با ورود به داخل تیگو8 پرو و مشاهده داشبورد آن با نمایی کاملا متفاوت از خودروهای موجود بازار مواجه می شوید.

یک داشبورد کاملا مدرن با دو صفحه نمایش 12.3 اینچی مربوط به صفحه ابزار و کنترل است که مجموعا 24.6 اینچ خواهد بود و در نوع خود بی نظیر است.

در مجموع تیگو8 پرو دارای صفحه نمایش دو تکه شناور است که ترکیبی از داشبورد دیجیتال و صفحه چند رسانه ای است.

تیگو8 پرو مجهز به 3 صفحه است همراه 2 صفخه 12.3 اینچی و یک صفحه لمسی 8 اینچی که می تواند همه تنظیمات را انجام دهد همچنین این خودرو مجهز به ردیف دوم کنترل مستقل برای تنظیمات ویژه سرنشینان عقب نیز است.

نمای داخل تیگو8 پرو کاملا لوکس و آینده نگرانه است که مفاهیم کاملا جدید طراحی بر مبنای تکنولوژی را نشان می دهد و می تواند به عنوان یکی از مزیت های خاص این شاسی بلند لوکس به حساب آید کنسول لوکس و طرح فوق العاده جذاب اهرم دسته دنده به شما حس و حالی کاملا مدرن را می دهد.

تیگو8 پرو محصولی کاملا به روز است که با مجموعه ای از امکانات رفاهی و ایمنی روز عرضه خواهد شد و کاملا حس یک شاسی بلند لوکس را به مشتریان خود خواهد داد. نمای داخل این شاسی بلند جذاب از آخرین متدهای روز چون محصولات مرسدس بنز پیروی می کند و قطعا در بازار ایران می تواند بسیار جذاب باشد.

کد خبر 133607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha