نمایش داشبورد جدید ساینا در نمایشگاه قطعات خودرو + تصاویر

با توجه به نمایش داشبورد جدید ساینا در نمایشگاه قطعات، ساینا اتوماتیک که ارزان قیمت ترین خوروی اتوماتیک داخلی در ایران است با داشبورد جدید به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، روز گذشته در غرفه یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا داشبورد ساینا با طرحی جدید به نمایش گذاشته شد.

در داشبورد بازطراحی شده تمرکز بیشتر در قسمت میانی قرار داده شده است و همچنان صفحه کیلومتر بدون تغییر مانده است و فقط یک تورفتگی در قسمت بالای صفحه کیلومتر و روی بدنه سخت داشبورد اعمال شده تا حالتی اسپرت تر داشته باشد.

 

داشبورد ساینا



مونیتور لمسی در این داشبورد کاملا تغییر کرده است و شباهت هایی با طراحی مونیتور پژو2008 دارد.

 

داشبورد جدید ساینا



دریچه های تهویه مطبوع در قسمت پایینی مونیتور نیز بر خلاف مدل قبل دایره شده و کلیدهای تنظیم سیستم تهویه در این داشبورد جای سیستم مدیا و پخش سی دی در مدل قبلی را گرفته است.

 

داشبورد ساینا



در ادامه کلیدهای فیزیکی نواری که در مدل قبل پایین دریچه های تهویه قرار داشت به زیر کلیدهای کنترل تهویه منتقل شده است.

 

داشبورد جدید ساینا



در نهایت پایین ترین قسمت میانی داشبورد نیز به جای فندک اختصاص داده شده است همچنین یک فضای مستطیلی وجود دارد که احتمالا شارژرهای یو اس بی روی آن قرار خواهد گرفت که تمام این قسمت در یک حجم منفی قرار می گیرد.

 

داشبورد جدید ساینا



در این داشبورد دیگر پخش سی دی وجود ندارد ضمن اینکه کلیت داشبورد نیز از متریال با کیفیتی حداقل در نمونه موجود در نمایشگاه برخوردار نیست.

این داشبورد که با استارت دکمه ای همراه است روی ساینا اتوماتیک نیز نصب خواهد شد.

 

 

کد خبر 135158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha