آمیکو هم به جمع تجاری سازان نمایشگاه حمل و نقل اصفهان پیوست

گروه صنعتی ارس خودرو دیزل در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت و خدمات شهری و شهرداری های اصفهان حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو ، گروه صنعتی ارس خودرو دیزل که در سال‌های اخیر همواره پای ثابت شرکت در نمایشگاه خودرو و سایر نمایشگاه‌های مرتبط بوده است این‌بار در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت و خدمات شهری و شهرداری های اصفهان حاضر می‌شود.

آمیکو به عنوان یکی از خودروسازان تجاری بخش خصوصی و شرکتی که در تولید کامیون، کامیونت و خودروهای تجاری سبک نظیر پیکاپ آسنا فعال است در نظر دارد تا توانمندی‌های این شرکت در حوزه حمل و نقل را در اصفهان به نمایش بگذارد.

البته آمیکو به واسطه ساخت کاربری‌های مختلف همچون بونکر حمل بتون به عنوان یکی از پیش نیازهای مهم ساخت و ساز، در این حوزه، دستاوردها و محصولات خود را به نمایش خواهد گذاشت.

آمیکو که در نمایشگاه خودرو تهران در حرکتی شگفت آور پیکاپ جدید آرتیستون را رونمایی کرد ممکن است در اصفهان نیز این پیکاپ جدید را به نمایش درآورد.

آمیکو همچنین به عنوان تولیدکننده یکی از برترین کامیون‌های بخش معدن می‌تواند در استان اصفهان نقشی مهم ایفا کند.

در مجموع انتظار می‌رود کامیون 2631، بونکر حمل بتون، پیکاپ آسنا و پیکاپ آرتیستون از جمله محصولات آمیکو در غرفه این شرکت در نمایشگاه اصفهان باشد.

پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت و یازدهمین نمایشگاه خدمات شهری و شهرداری های استان اصفهان از 4 تا 7 مرداد ماه امسال در سایت جدید نمایشگاهی شهر اصفهان میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 138424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha