طرح مشترک امداد نوروزی « ایران خودرو و سایپا » آغاز شد

مراسم طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سال ۱۴۰۲ سایپا و ایران خودرو با مشارکت بیش از چهار هزار نمایندگی مجاز و سیار روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه جاری در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در این طرح گروه سایپا و ایران خودرو برای ارائه خدمات مطلوب امدادی به مسافران نوروزی در اقصی نقاط کشور تعامل و همکاری گسترده ای دارند.

این طرح که شامل گسترده ترین ناوگان امداد رسانی شبانه روزی در سراسر کشور است از ۲۴  اسفند ماه جاری تا ۱۴  فروردین ماه ۱۴۰۲ به اجرا در می آید.
در این مراسم، بخشی سخنگوی طرح مشترک امداد و خدمات نوروزی ایران خودرو و سایپا، با اشاره به ارایه خدمات استاندارد، با کیفیت و تضمین شده با بهره گیری از ظرفیت های دو خودروسازی و نمایندگی های آن ها در طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی اظهار کرد: در این طرح ایران خودرو با ۳۰۶ نمایندگی کشیک و سایپا با ۲۱۵ نمایندگی حضور خواهند داشت.

وی با بیان این که ۲۳۰ شهر اصلی تحت پوشش خدمات قرار خواهند گرفت، افزود: در این طرح ۲۵۰۰ اکیپ شیفت ایران خودرو و ۸۰۰ اکیپ شیفت سایپا در ۱۴۳۱ شهر و روستای تحت پوشش خدمات ارایه خواهند کرد به طوری که تمام جاده های اصلی و فرعی مواصلاتی کشور تحت پوشش قرار داده خواهد شد.
بخشی در  ادامه با توجه به جزییات خدمات ارایه شده در این طرح مشترک تصریح کرد: ارایه خدمات دو شیفت و شیفت طولانی در نمایندگی مراکز پر تردد، افزایش ظرفیت پذیرش شبانه روزی موارد امدادی، تامین سبد قطعات یدکی مورد نیاز نمایندگی ها قبل از اجرای طرح، ایجاد سازو کار ارسال سریع قطعات مورد نیاز نمایندگی و امدادگران و در نهایت ایجاد کشیک ستادی در پشتیبانی فنی و عملیاتی طرح از خدمات پیش بینی شده در این طرح است.

بخشی

سخنگوی طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا همچنین برنامه نظارتی مشترک در ایام اجرای طرح را شامل مدیریت عملیات و نتایج به صورت برخط، بازدیدهای حضوری محسوس و نامحسوس، تماس با مشتریان، انجام نظرسنجی میزان رضایت مشتریان و نظارت و پشتیبانی روزانه عنوان کرد.

بخشی از حضور ناوگان سیار در ۱۰۰ محل استقرار بین شهری به صورت استقرار مشترک به منظور ایجاد حس اتحاد خبر داد و اظهار کرد: استفاده از بیش از ۳۲ پایگاه ثابت امدادی در سطح کشور به منظور استقرار و ارائه خدمات و استفاده از ظرفیت متقابل برای ارائه خدمت حمل و برخی خدمات بالینی به مشترکان و غیرمشترکان و پیش بینی نتایج از اهداف اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی مشترک است.

به گفته وی پیش بینی می شود در طرح مشترک ۱۳۰ هزار پذیرش خدمات ثابت در نمایندگی ها، بیش از ۱۱۰ هزار پذیرش خدمات سیار توسط امدادگران و ۴۰۰ هزار خدمت در ارایه خدمات ارتباطی صورت گیرد.

برای تماشای گزارش تصویری مراسم طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو-سایپا کلیک کنید.

کد خبر 142164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha