هزینه ایاب و ذهاب امداد خودرو ایران رایگان می شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از رایگان شدن هزینه ایاب و ذهاب نیروهای امدادی در مجموعه ایران خودرو خبر داد و گفت: از این تاریخ به بعد هزینه های محاسبه شده توسط شرکت پرداخت خواهد شد و هزینه ایاب و ذهاب رایگان می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، علیمردان عظیمی، با اعلام این خبر در مراسم آغاز به کار طرح خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو-سایپا، با اشاره به ضرورت جبران زحمت نمایندگی های امدادی که همه ثروت خود را در مسیر ارایه خدمات هزینه کرده اند، اظهار داشت: امیدواریم با اصلاح قیمت گذاری دستوری در صنعت خودرو خدمات و زحمات این گروه جبران شود.
وی با تاکید بر این که خدمات پس از فروش مهم ترین وظیفه خودروساز پس از تحویل خودرو است، افزود: لازم است امدادگران به این موضوع توجه کنند که ارایه خدمت و در دسترس بودن برای تک تک افراد بدون در نظر گرفتن جایگاه اجتماعی و سفارش کردن افراد صورت گیرد براین اساس باید برنامه ای داشته باشیم تا این خدمات برای همه افراد قابل دسترس بوده و گستردگی داشته باشد.

عظیمی بر ضرورت در دسترس بودن قطعات تاکید و تصریح کرد: در دسترس نبودن قطعه از هیچ کس پذیرفته نیست بنابراین باید همه قطعات در دسترس بوده و در کوتاه ترین زمان به دست مردم برسد در غیر این صورت منجر به نارضایتی خواهد شد.

وی در پایان پیشنهاد کرد تا پس از اتمام طرح با پایش های انجام شده، هر امدادگر خودرو که بهترین خدمات را ارایه دهد، مورد تشویق قرار گیرد.

طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو-سایپا با حضور مدیران عامل دو شرکت ایران خودرو و سایپا آغاز به کار کرد و این طرح از ۲۴ اسفندماه جاری تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد.

در این طرح مشترک امداد ایران خودرو و سایپا، تمامی پایگاه های روزانه و شبانه روزی ناوگان امدادی این شرکتها  و همچنین نمایندگی های مجاز گروه خودرو سازی سایپا و ایران خودرو وظیفه خدمات و امدادرسانی به هموطنان عزیز را بر عهده دارند.

مسافران نوروزی طی ۲۰ روز خدمات امداد نوروزی سال ۱۴۰۲ می توانند در صورت نیاز به خدمات امدادی  ۲۴ ساعته با شماره ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ امداد خودرو سایپا و در صورت نیاز به خدمات امداد خودرو ایران با شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس برقرار کنند.

برای تماشای گزارش تصویری مراسم طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو-سایپا کلیک کنید.

کد خبر 142166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha