کسب رتبه نخست خودرو لاماری در ارزیابی کیفی شرکت ISQI

خودرو لاماری در ارزیابی کیفی و رسمی آبان‌ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(isqi) در میان خودروهای رده سواری، رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

به گزارش پرشین خودرو، خودرو لاماری ایما که یکی از کراس اوورهای پرطرفدار کشور است در آخرین گزارش کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران توانست با امتیاز ۱۸.۳، رتبه نخست را در میان خودروهای مشابه کسب کند.

براساس گزارش آبان شرکت ISQI از وضعیت کیفی خودروهای تولیدی، خودرو لاماری ایما توانسته است در میان خودروهای هم رده به باکیفیت‌ترین خودرو بر مبنای پارامترها و شاخص‌های این شرکت دست یابد.

لاماری ایما در بخش فنی خودرویی مطمئن و قدرتمند است. این خودرو کراس اوور زیر کاپوت خود یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ دارد که به سیستم GDi نیز مجهز است.

این پیشرانه توانایی تولید ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن بر متر گشتاور را دارد و جعبه دنده خودرو لاماری ایما نیز از نوع اتوماتیک ۷ سرعته دو کلاچه تر بوده که قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

مصرف سوخت لاماری ایما نیز در شرایط استاندارد حدود ۶.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

در بخش فنی خودرو لاماری ایما خودرو قدرتمندتر و چالاک‌تری است که همین مورد سبب می‌شود تا ارزش خرید آن بیشتر از رقبا باشد.

خودرو لاماری ایما به امکاناتی نظیر کی‌لس استارتر، ترمز پارک برقی با اتوهلد، مالتی‌مدیا با مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی لمسی، تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم برقی صندلی راننده، دوربین دید عقب، دوربین ثبت وقایع، فرمان سه‌حالته، انتخاب حالت رانندگی اکو – اسپرت، دی‌لایت، سنسور نور، کروز کنترل، سقف پانوراما، سیستم تصفیه هوای کابین (AQS)، کول‌باکس، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، کنترل کشش (TCS)، کنترل شروع حرکت در سربالایی (HAC)، کنترل سرعت در شیب (HDC)، سنسور فشار باد لاستیک و ۶ کیسه هوا تجهیز شده است.

خودرو لاماری ایما در آخرین طرح فروش فوق العاده با قیمت قطعی یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان عرضه شده بود.

کد خبر 144108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha