متقاضیان نوبت دوم خودرو لاماری در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فراخوان شدند (+جدول فروش و قیمت خودرو لاماری دی ماه ۱۴۰۲)

آرین موتور، متقاضیان نوبت دوم خودرو لاماری در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را برای ثبت نام نهایی این خودرو فراخوان کرد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت آرین موتور در اطلاعیه ای خطاب به نمایندگی های مجاز این شرکت با توجه به پیش ثبت نام نوبت دوم عرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه خودرو بر مبنای فرایند نوبت دهی، خواستار فراخوان متقاضیان(تعیین شده در سامانه مذکور) شده است.

براین اساس متقاضیان دعوت شده اند تا برای تکمیل فرایند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ تا پایان روز سه شنبه ۱۴۰/۱۰/۱۲ به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودرو لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی https://sales.lamari.ir به نشانی اقدام کنند.

قیمت خودرو لاماری

همچنین سایر متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش"استعلام نوبت دهی "نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام کنند.

برای دریافت بخشنامه فروش فوق العاده خودرو لاماری از "نخستین مرحله فراخوان متقاضیان نوبت دوم ثبت نام، ویژه طرح حمایت از خانواده وجوانی جمعیت" کلیک کنید.

کد خبر 144266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha