خودرو لاماری ایما ایکس عرضه نمی‌شود! / لاماری هیبرید جایگزین ایما ایکس شد

مدیر بازاریابی آرین پارس موتور با اشاره به‌ تغییر برنامه‌های این شرکت در خصوص عرضه لاماری ایکس به عنوان نسخه فول آپشن لاماری ایما، گفت: با توجه به اراده آرین پارس موتور در عرضه محصولی متناسب با خواست مشتریان، تصمیم بر این شد که خودرو لاماری هیبرید به جای لاماری ایکس به بازار عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، امیر صرافی که در مراسم معرفی رسمی خودرو لاماری هیبرید سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: ما تا امروز یک هزار دستگاه لاماری ایما به بازار عرضه کردیم تا یکی از موفق‌ترین محصولات بازار را به نام آرین پارس موتور بزنیم.

وی در ادامه و در تشریح برنامه‌های آرین پارس موتور در عرضه خودرو لاماری هیبرید، تصریح کرد: ما می‌توانستیم لاماری ایما هیبرید را به صورت وارداتی عرضه کنیم اما عرضه وارداتی این خودرو در تعداد محدود ممکن بود به همین دلیل ما اولویت را بر مونتاژ و تولید لاماری هیبرید در داخل گذاشتیم.

امیر صرافی

صرافی افزود: تولید این خودرو در آرین پارس موتور آغاز و تا شش ماه آینده، خودرو لاماری هیبرید با تیراژ بالا راهی بازار خواهد شد.

مدیر بازاریابی آرین پارس موتور همچنین به چرایی عدم عرضه لاماری ایما ایکس نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: ما برنامه عرضه محصولی در شان خریداران لاماری داشتیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا خودرو لاماری هیبرید را به جای لاماری ایما ایکس عرضه کنیم.

کد خبر 144451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha