رونمایی از کمپرسی و کامیونت ۶ تن شایان دیزل در آینده نزدیک / تخفیف ۲۰۰ میلیونی کشنده دافران نیوفیس H۷ ویژه نمایشگاه

معاون فروش و بازرگانی شایان دیزل با اشاره به آغاز تولید کامیونت ۶ تن در آینده نزدیک، گفت: کمپرسی جدید شایان دیزل برگرفته از مشخصات فنی یکی از برترین کمپرسی‌های اروپایی که سابقه تولید در ایران نیز دارد را از اسفندماه سال جاری تولید خواهیم کرد که در یکی از دو نمایشگاه خودرو آینده در یزد یا اهواز، رونمایی خواهد شد.

امیرحسین لونی، در گفت‌وگو با خبرنگار پرشین خودرو، در توضیح مشخصات فنی کمپرسی شایان دیزل افزود: کمپرسی شایان دیزل یک محصول باکیفیت و منطبق بر الزامات استاندارد ۸۵ گانه از جمله سیستم تشخیص خواب آلودگی راننده و ترمز اضطراری خواهد بود ضمن اینکه رادار تشخیص حرکت بین خطوط و هشدار خروج از خط، کولر و یخچال درجا و ...، این کمپرسی را تبدیل به یک محصول متفاوت در مقایسه با رقبا کرده است.

امیرحسین لونی معاونت فروش و بازرگانی شایان دیزل
امیرحسین لونی معاونت فروش و بازرگانی شایان دیزل

وی کامیونت برقی شایان دیزل را محصول جدید دیگری از این شرکت در راستای تعهد به حفظ محیط زیست و مسئولیت‌های اجتماعی شایان دیزل معرفی و تصریح کرد: کامیونت برقی که برای اولین بار وارد کشور شد در حال انجام تست‌های فنی است وانتظار داریم به محض تایید پارمترهای موردنظر، تولید آن را در خرداد ماه سال ۱۴۰۳ آغاز کنیم.

کامیونت برقی شایان دیزل

لونی با اشاره به حضور ۶ خودرو در سگمنت‌های مختلف در سبد محصولات شرکت شایان دیزل، اظهار داشت: در حال حاضر ما کشنده دافران H۷ را روی خط تولید داریم و تا اسفندماه سال جاری، نمونه نیوفیس جایگزین آن در خط تولید شایان دیزل خواهد شد.

وی اختلاف قیمت ۱۰ درصدی نسخه نیوفیس کشنده دافران را به دلیل وجود تجهیزات و آپشن‌های ایمنی و رفاهی بیشتر روی این خودرو اعلام کرد.

معاون فروش شایان دیزل در ادامه افزود: فروش محصولات شایان دیزل تنها زمانی آغاز می‌شود که خودرو در کشور وجود داشته باشد و از تولید آن اطمینان داشته باشیم.

کامیون شایان دیزل

لونی با اعلام آغاز فروش ویژه دافران نیوفیس در هفتمین نمایشگاه حمل ‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته خبر داد و گفت: در این نمایشگاه تخفیف ۲۰۰ میلیون تومانی برای این کشنده در نظر گرفتیم همچنین تسهیلات ۳ میلیارد تومانی با کارمزد ۲۳ درصد و شرایط آسان به مشتریان ارائه خواهیم کرد.

وی قیمت کشنده دافران را ۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: کشنده دافران تا تاریخ دوم دی ماه سال جاری با تخفیف ۲۰۰ میلیون تومانی و به قیمت ۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قابل خریداری است.

شایان دیزل در هفتمین نمایشگاه حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته که از ۲۷ تا ۲۹ آذر از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود، حضور دارد.

کد خبر 144202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha