خودروهای شایان دیزل به شهرهای تبریز، اهواز و یزد می رود (+زمان و اسامی خودروها)

خودروهای شایان دیزل طی دی ماه ۱۴۰۲ در سه شهر تبریز، اهواز و یزد به نمایش عمومی در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت شایان دیزل با حضور در نمایشگاه های خودرو در شهرهای تبریز، اهواز و یزد تصمیم دارد تا بیش از پیش به معرفی خودروهای این شرکت تجاری ساز بپردازد.

نمایشگاه خودرو تبریز

براساس این گزارش، ابتدا شایان دیزل با سه محصول کامیونت برقی، کامیون کشنده دافران جدید H7 و کامیون باری ۲*۶ در نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین تبریز طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ دی ماه جاری حاضر خواهد شد. ساعت بازدی از این نمایشگاه ساعت ۱۲ تا ۱۵ روزهای برگزاری و در محل نمایشگاه بین المللی تبریز اعلام شده است.

نمایشگاه خودرو اهواز

استان خوزستان و نوزدهمین نمایشگاه خودرو اهواز دومین مقصد خودروهای شایان دیزل در دی ماه ۱۴۰۲ می باشد و در این نمایشگاه قرار است کامیون کشنده نسل قدیم دافران اچ۷، کامیون کشنده دافران جدید H7، کامیون دماغ دار T۷ و کامیون باری ۲*۶ از ۱۴ تا ۱۷ دی ماه جاری در معرض دید عموم قرار گیرد. زمان بازدید ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان-اهواز خواهد بود.

نمایشگاه خودرو یزد

اما سومین مقصد شایان دیزل در دی ماه امسال، حضور در نوزدهمین نمایشگاه خودرو شهر یزد خواهد بود که این خودروساز شیرازی با کامیونت برقی، کامیون کشنده دافران جدید H7 و کامیون باری ۲*۶ طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ حاضر خواهد شد. ساعت بازدید از نمایشگاه مورد اشاره، ۱۶ تا ۲۲ و در شهرک نمایشگاه های بین المللی یزد اعلام شده است.

خاطرنشان می شود که شرکت شایان دیزل تصمیم دارد تا در یکی از این سه نمایشگاه مذکور نسبت به معرفی و رونمایی از محصول جدید این شرکت نیز اقدام کند.

کد خبر 144277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha