سفرهای ترانزیتی؛ مانع بزرگ پیش روی تولید کشنده‌های دماغ‌دار در ایران

مشکلات سفرهای ترانزیتی را باید مانع بزرگ پیش روی تولید کشنده‌های دماغ‌دار در کشور دانست که با وجود محبوبیت این سگمنت همچنان سنگ بزرگی پیش روی تولید آن در کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در یک سال اخیر شاهد ورود دو کشنده دماغ‌دار چینی در کشور بودیم که بیشتر برای بازارسنجی وارد کشور شده و قرار بود بعد از انجام مراحل فنی، وارد خط تولید شود اما تا امروز به جز حضور نمایشگاهی هیچ اتفاق دیگری در این خصوص رخ نداده است.

کشنده دماغ‌دار دافران T۷ یکی از دو کشنده این سگمنت، با وجود تقاضای بسیاری که در نمایشگاه‌های خودرو با آن مواجه شد و توانست نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب کند اما همچنان وضعیت تولید مبهمی دارد.

در گفت‌وگو با یکی از مدیران ارشد فعال در حوزه خودروهای کاروتجاری در خصوص موانع و چرایی عدم تولید کشنده‌ دماغ‌دار در ایران پرسیدیم که وی این گونه پاسخ داد: بزرگ‌ترین مانع در روند تولید کشنده‌های دماغ‌دار در کشور مربوط به سخت‌گیری کشورهای اروپایی در ورود این کشنده‌ها به اروپا می‌شود.

مشکلاتی که اروپایی‌ها در اجازه ورود به کشنده‌های دماغ‌دار ایجاد می‌کند عملا ورود این کشنده‌ها به اروپا را بسیار سخت می‌کند.

به همین دلیل است که این خودرو با وجود جذابیت بسیار زیاد اما قابلیت استفاده در سفرهای ترانزیتی را ندارد و همین موضوع بزرگ‌ترین مانع پیش روی تولید کشنده‌های دماغ‌دار در ایران است.

کد خبر 144209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha