کد خبر 20339
۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۵
بازار خودرو در اختیار دلالان است

پرشین خودرو: نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در حال حاضر بازار خودرو در اختیار دلالان و شبکه‌های سود‌جو است و این در حالیست که دولت باید با مدیریتی کارآمد و اتخاذ تدابیری هوشمندانه نقش دلالان را از چرخه تعیین قیمت خودرو حذف کند.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس درباره علل افزایش قیمت خودرو در کشور گفت: متاسفانه دولت برنامه‌ای اصولی برای کنترل و کاهش قیمت خودرو ندارد و خودروسازان با افزایش قیمت‌ مواد همچون فولاد، ورق و پتروشیمی در کارخانه‌های داخلی، مجبور به افزایش قیمت‌ها در بازار می‌شوند. اکبریان با اشاره به نقش دلالان در افزایش قیمت خودرو تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت بازار خودرو در اختیار دلالان و شبکه‌های سود‌جو است و به همین دلیل دولت باید در این راستا با مدیریتی کارآمد و اتخاذ تدابیری هوشمندانه نقش دلالان را از چرخه تعیین قیمت خودرو حذف کند. نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون صنایع و معادن بارها در رابطه با افزایش قیمت خودرو جلساتی را برگزار کرده تا بتواند با تلاش دولت راهکارهایی را برای کنترل قیمت خودرو ارائه کند.
کد خبر 20339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    0 0
    خوب حالا دلال کیه؟ یک سری به روزنامه همشهری بزنید ودلالان رابشناسید نیازمندیهای یک شنبه یا دوشنبه همشهری بیمه آسیا آگهی داده برای فروش سایپا131 معلوم نیست چند دستگاه داره که 5تایی 10تایی و15تایی و20 تایی قیمت داده و اعلام کرده تا زمان اتمام خودرو ها فروش ادامه دارد.لطفا اگر قدرتش را دارید پیگیری کنید