کد خبر 20503
۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۰
تولید ایران خودرو در سال92 تعیین شد

پرشین خودرو: مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: در جلسه اخیر هیات مدیره، برای تولید 550هزار دستگاه خودرو در سال آینده تصمیم گیری شد که در صورت تحقق شاهد افزایش 20 تا 25درصدی تولید سال آینده ایران خودرو نسبت به سال جاری خواهیم بود.

به گزارش «پرشین خودرو»، جواد نجم الدین در خصوص تصمیمات جلسه هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو که با حضور تمامی اعضاء برگزار شد، گفت: در این جلسه بودجه عملیاتی سال آینده گروه صنعتی ایران خودرو به تصویب هیات مدیره رسید تا براساس آن زمینه تحقق تولید برنامه ریزی شده در سال92 فراهم آید. وی افزود: در این جلسه روند فعالیت گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه های مختلف مانند تولید، فروش و ... و تطابق آن با برنامه ها و اهداف از پیش تعیین شده نیز بررسی و تصمیمات خاصی در این زمینه اخذ شد. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: بحث دیگری که در این جلسه مطرح شد این بود که با توجه به شرایط حال حاضر در صنعت خودرو تولید در ایران خودرو با شدت و قوت ادامه یافته تا امکان افزایش عرضه به ویژه در خصوص خودروهایی که تعهدات انجام نشده ای برای آن وجود دارد، فراهم آید. وی همچنین با اشاره به مباحث مطرح شده روزهای اخیر در حوزه صنعت خودرو اظهار کرد: کاهش قیمت باید با کم شدن قیمت تمام شده محصول صورت پذیرد که این موضوع نیز از عوامل و پارامترهای مختلف نظیر قیمت ارز، هزینه های عملیاتی، بهای مواد اولیه و قطعات و ... تاثیر می پذیرد. نجم الدین تاکید کرد: سیاست و برنامه هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو بر این است تا با مدیریت هزینه های موجود امکان کاهش قیمت محصولات فراهم آید. وی افزود: اعضای هیات مدیره در این جلسه با تقدیر از برنامه ریزی های صورت پذیرفته برای عبور از بحران فعلی، بر کاهش قیمت محصولات ایران خودرو با افزایش بهره وری تاکید کردند. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به محدودیت های ارزی، صادرات را تنها راه تنفس صنعت خودرو دانست و خاطرنشان کرد: در سال آینده با كمك منابع ارزی حاصل از صادرات، ایران خودرو بخشی از نیاز ارزی خود را تامین و برنامه های سال 92 براساس توسعه محصول با برند ایرانی تدوین خواهد شد.
کد خبر 20503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    1 0
    آقا جواد! داداش ! مدیر عامل ارشد ایران زمین! شما چه طوری برای اردیبهشت 92 داری ال90 ثبت نام میکنی در حالیکه پیاپی برای تحویلیها سال91 اس ام اس میفرستی بیاین خودروی جایگزین بگیرید . شما که نمی تونستی مدیرجان چرا با زندگی مردم بازی کردی چرا سایت ثبت نام خودرو رو با اینکه در شرف آزاد سازی قیمت بودین با قیمت قبلی باز گذاشتی . جواد جان شما با زندگی مزدم بازی کردی ! جواب مردمی که کل سنواتشون رو گذاشتن ثبت نام اونایی که ماشینش رو مفت فروختن پولش رو گذاشتن ثبت نام چی میدی ؟ ای بابا برای کی دارم حرف میزنم !!! عمل ثبت نام شما یه خیانت بزرگ به مردم ایران بود !