کد خبر 20553
۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۰
بنزین سهمیه‌ای 700 تومان می‌شود

پرشین خودرو: سید حمید حسینی می گوید حتی اگر دولت تمرکز خود را روی نرخ بنزین آزاد در مرزها بگذارد، تاثیر چندان زیادی در کنترل قاچاق سوخت نخواهد داشت.

به گزازش «پرشین خودرو» به نقل از نامه، سید حمید حسینی عضو ‌هیات‌ رئیسه اتاق بازرگانی تهران درباره تعیین نرخ جدید بنزین در سال آینده گفت: قاعدتا مجلس یا دولت در بودجه یا درهدفمندی یارانه ها باید روی این موضوع توافق کنند و این موضوعی نیست که بتوان به صورت قطعی پیش بینی کرد. وی ادامه داد: ارقامی که توسط مسئولان مختلف در این زمینه عنوان می شود، حدس و گمان شخصی خودشان است. زیرا دراین زمینه مباحث مختلفی مطرح است. حسینی با بیان این که اینکه مثلا در مناطق محروم نرخ بنزین آزاد شود یا درهمه مناطق آزاد شود، تصریح کرد: به نظر نمی رسد این موضوع برای دولت حالت مانور ایجاد کند تا بتواند قیمت بنزین را 4 الی 5 برابر کند. زیرا 30،40 درصد بیشتر نمی تواند قیمت را افزایش دهد. وی افزود: به نظرمن مثلا قیمت های فعلی بنزین با کارت که 400 تومان است را 700 تومان و نرخ آزاد که700 تومان است را 1000 تومان خواهد کرد. عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران تاکید کرد: به نظرمی رسد حتی اگر دولت تمرکز خود را روی نرخ بنزین آزاد در مرزها بگذارد، تاثیرچندان زیادی در کنترل قاچاق سوخت نخواهد داشت.
کد خبر 20553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    11 0
    این کاملا مشخصه که کسی با سهمیه 60 لیتر در ماه سوخت قاچاق نمی کنه.همه میدونند که سر نخ اصلی دست.... ولی خوب اگه میخواهند به این بهانه قیمت ها را بالا ببرنند کاری از مردم ساخته نیست .