کد خبر 21005
۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
هشدار کمیسیون‌ اصل ۹۰ به‌ خودروسازان

پرشین خودرو: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در صورت عدم تمکین انجمن خودروسازان به دستورالعمل شورای رقابت این کمیسیون شکایتی را به محاکم قوه قضائیه تقدیم خواهد کرد تا دادگاه به سرعت برگزار شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، مصطفی افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر دبیر انجمن خودروسازان درباره عمل نکردن به دستورالعمل شورای رقابت گفت: کمیسیون اصل ۹۰ طی هفته گذشته جلسه‌ای را با شورای رقابت برگزار کرد که براساس آن مقرر شد شورای رقابت دستورالعمل تعیین قیمت را تصویب کرده و در اختیار سازمان حمایت از مصرف کنندگان قرار دهد. وی افزود: اگر انجمن خودروسازان دستورالعمل شورای رقابت را اجرا نکنند، کمیسیون اصل ۹۰ به عنوان قوی‌ترین دستگاه نظارتی وارد کار خواهد شد. به گزارش تسنیم، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ تصریح کرد: کمیسیون اصل ۹۰ در صورت عمل نکردن انجمن خودروسازان به دستورالعمل شورای رقابت علاوه بر اینکه گزارشی را تهیه و در صحن مجلس قرائت می‌کند، شکایتی را از انجمن خودروسازان به محاکم قوه قضائیه ارائه می‌دهد که طبق قانون باید اولین جلسه دادگاه تشکیل و حکم صادر شود.
کد خبر 21005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    29 1
    خدا کنه یه کاری بکنن که تا ابد عبرتی بشه برای همه فرغون سازها
  • 8 سیلندر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    8 0
    اکثر مردم حامی کاهش قیمت خودرو و توقف سخنان و روش کارکرد دو خودرو ساز انحصاری و منفعت طلب هستند . (به امید تحقق کاهش قیمت خودرو )
  • نورالدين ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    0 7
    زنده باد مجلس، زنده باد ولايت .
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    0 8
    متاسفانه همه نهادها در دام سیاست بازی عده ای نزدیک انتخابات افتادند و صنعت خودرو این وسط در حال قربانی شدن است .
  • Aram ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    3 3
    تعرفه صفر ؟؟!! بازم نزدیک انتخابات شد و ( فقط ) حرف دل مردم رو میزنید ؟؟ مثل اینکه 99درصد شما تو این مملکت زندگی نمیکنید ؟؟!! خودرو تعرفه صفر یعنی نعطیلی کارخونه ای که از تولید هر دستگاه خودرو چند میلیون تومنش میره به یه حساب خاص تعرفه صفر بشه دولت باد هوا بخوره ؟؟ درحالی که صادرات نفتش بخاطر تحریمها از نصف کمتر شده و قراره سال آینده تمام این کمبودها از جیب مبارک شما خوشباوران مالیات دهنده گرفته بشه حالا بخاطر این حقایق تلخ منفی بدین تا کیف کنم !!
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    7 0
    تشکر از کمیسیون اصل 90 درخصوص کاهش قیمتها هم پیگیر باشید
  • فرهاد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
    5 0
    اول از همه به سازمان حمایت میگم: تکلیف کسانی که خودرو را با این قراردادهای ترکمنچای پیشخرید کردند مشخص کن. بدبخت هایی که با هزار امید و آرزو مجبور شدن تا با وجود این قراردادهایی که همه جوره به نفع خودروسازها تموم میشه، ثبت نام کنن. دوم به مجلس ودولت میگم که اگه الان جلوی ن و دارودسته مافیایی اونو، نتونن بگیرن دیگه هیچوقت نمیتونن جلوی اینها وایسن.