کد خبر 21364
۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
رئیس جمهور بروندی در سایپا+عکس

پرشین خودرو: رئیس جمهور کشور جمهوری بروندی و هیأت همراه با حضور در شرکت سایپا ضمن گفت و گو با مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا از خطوط تولید این شرکت بازدید کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، رئیس جمهور بروندی در بازدید از خطوط تولید سایپا گفت: با توجه به این که بروندی عضوی از جامعه کشورهای شرق آفریقا (East African Community) است ما آمادگی داریم تا با شرکت سایپا در خصوص عرضه خودروهای آن شرکت در کشور خود و همچنین کشورهای جامعه شرق آفریقا همکاری کنیم. پیر نکورونزیزا (Pierre Nkurunziza) که در بازدید از خطوط تولید سایپا به وضوح تحت تأثیر پیشرفت های صنعت خودرو در ایران قرار گرفته بود در خصوص ظرفیت تولید 2 میلیون دستگاه در سایپا افزود: من هم از لحاظ تعداد تولید و هم کیفیت تولید در شرکت سایپا تحت تأثیر قرار گرفتم. در کنفرانسی که دیروز با سرمایه گذاران ایرانی داشتیم آن جا هم از سرمایه گذاران ایرانی خواستم به کشور ما بیایند و در کشور بروندی سرمایه گذاری کنند. وی افزود: در آن جا یک بازار مشترک بین پنج کشور منطقه به وجود آمده است و من امیدوارم شرکت های خودروسازی هم در کشور بروندی فعالیت داشته باشند. از آن جایی که روابط سیاسی دو کشور بسیار خوب است می تواند از لحاظ اقتصادی نقطه آغاز خوبی باشد. جامعه کشورهای شرق آفریقا، سازمانی منطقه ای و بلوکی متشکل از جمهوری کنیا، اوگاندا، جمهوری متحده تانزانیا، جمهوی رواندا و جمهوری بروندی، با جمعیتی در حدود 125 میلیون نفر و با مساحتی در حدود یک میلیون و 820 هزار کیلومتر مربع است که دفتر مرکزی آن در شهر آروشا در تانزانیا قرار دارد.
کد خبر 21364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عماد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    6 0
    به کشور دوست و برادر بروندی توصیه میشود برای کنترل جمعیت خودروی پراید رو وارد کشورشون کنن
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    6 0
    به وضوح تحت تاثیر پیشرفت های صنعت خودرو قرار گرفته بودند.... وای اونا دیگه چه کشور بیچاره ای هستن. منا ببخشیدا ولی من هنوزم نتونستم اسم این کشور را بخونم.آخه تا حالا به کوشم نخورده بود.
  • hamed ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    6 0
    آخه واقعا کجای صنعت خودرو ما پیشرفت داره خدایی که این بنده خدا تحت تاثیر قرار گرفته آخه واقعا خنده داره
  • reea ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    5 0
    avalin bar bud esme keshvararo mishnidam.........