کد خبر 26564
۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹
تکمیل خط 9 BRT تا پایان مهر

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان این که گاردریل های جدا کننده مسیر خط 9 اتوبوسهای BRT در حال نصب و ایستگاههای این خط در حال آماده سازی است گفت: خط 9 اتوبوسهای تندرو از شهر ری تا مینی سیتی تا پایان مهرماه تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، پیمان سنندجی با بیان این مطلب گفت: خط 9 سامانه اتوبوس های BRT یکی از مهمترین خطوط این شبکه خواهد بود که پیش بینی می شود در همان ابتدای کار بتواند روزانه 100 هزار مسافر را جابه جا کند که به مرور زمان به تعداد مسافران این خط افزوده خواهد شد. وی ادامه داد: برای راه اندازی و بهره برداری از این خط تمهیدات لازم پیش بینی شده چنانچه در آغاز کار 80 دستگاه اتوبوس دوکابین و تک کابین در این مسیر به کارگیری خواهد شد. مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطر نشان کرد: این خط یکی از طولانی ترین خطوط اتوبوس های BRT محسوب می شود که با طول حدود 33 کیلومتر از شهرری تا مینی سیتی ادامه می یابد. وی تصریح کرد: خط 9 اتوبوس های BRT با 3 خط دیگر اتوبوس های تندرو تقاطع دارد و به طور متوسط هر 700 متر یک ایستگاه در مسیر این خط پیش بینی شده است تا شهروندان دسترسی راحتی به خط و ایستگاه ها داشته باشند. سنندجی در پایان گفت: خطوط اتوبوس های تندرو توانسته اند جایگاه ویژه ای را در جابه جایی های روزانه پایتخت به دست بیاورند که با احداث خطوط جدید و تکمیل این شبکه می توانیم شاهد افزایش چشم گیر حجم سفرها با خطوط BRT در تهران باشیم.
کد خبر 26564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
    0 0
    اتوبان امام علی را نابود کرده اید و هر روز شاهد تصادفات بسیاری هستیم که در نتیجه باریک شدن اتوبان ایجاد شده , شاهد این مدعا فرو رفتگی های گارد ریل ها است , جواب این خسارت ها و ترافیک سنگین و اتلاف وقت مردم را چه کسی می دهد و این در حالی است که قبلا هیچ گونه ترافیکی در این اتوبان خصوصا حد فاصل صدر و رسالت نبود و اتوبوس ها نیز می توانستند مثل ماشین ها براحتی مسیر را طی کنند .