کد خبر 28022
۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
رمز موفقیت در شرایط کنونی چیست؟

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا داشتن تفکر بسیجی را راهکار اجرای طرح ها و برنامه های کنونی جهت خروج از بحران دانست و گفت: امروز نبرد در جبهه اقتصادی تنها با ادامه تفکر بسیج میسر خواهد بود.

به گزارش «پرشین خودرو»، سعید مدنی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به شرایط کشور در سال های جنگ تحمیلی اظهار داشت: در روزهایی که کشور فاقد هرگونه انسجام و سازماندهی بود تنها همین تفکر بسیجی توانست استقلال و امنیت این سرزمین را حفظ کرده و زمینه آرامش و ثبات فعلی را فراهم کند.
وی افزود: همواره همدلی و ایمان موجود در بسیج و نیروهای بسیجی ضامن موفقیت و استقلال کشور بوده و امروز نیز ما به عنوان کارکنان عرصه صنعت، تنها با داشتن تفکری این چنینی خواهیم توانست موانع و مشکلات را پشت سر بگذاریم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: تفکر بسیجی است که اجازه نمی دهد این کشور استقلال و امنیت خود را از دست داده و سلطه استکبار را بپذیرد.
مدنی یادآور شد: حماسه ای که در جنگ تحمیلی رقم خورد به دنیا نشان داد که ملت ایران، ملتی قابل احترام است و با این مردم باید با احترام سخن گفت.
وی تاکید کرد: امروز بیشتر کشورهای همسایه ما درگیر بحران های داخلی بوده و مردم این کشورها از مصائب زیادی رنج می برند، اما امنیت و ثبات ایران سال ها قبل با همت و اراده بسیج و بسیجیان بدست آمد.
وی با اشاره به رشادت های بسیجیان در جنگ تحمیلی گفت: رزمندگان ما با رعایت اصول اخلاقی و اعتقاد به ارزش های الهی در جنگ شرکت کردند و هرگز این اصول را زیر پا نگذاشتند، همین امر موجب بهره مندی از الطاف الهی برای کشور شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: امروز هم باید با حفظ همین ارزش ها و رعایت اصول غیرقابل تغییر، تلاش کنیم کشورمان در جبهه جدیدی که مبارزه اقتصادی بارزترین ویژگی آن است به موفقیت دست یابد.
مدنی اظهار داشت: وجود تحریم های بین المللی و مشکلات اقتصادی گرچه آسیب های زیادی به صنعت کشور وارد کرده اما نتوانست فعالان این عرصه را از پا درآورد، ضمن این که ما نیز با انجام اقدامات مقاومتی در حوزه اقتصاد تاکنون توانسته ایم این موانع را پشت سر بگذاریم.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود تاکید کرد: داشتن روحیه بسیجی موتور محرک فعالیت های ما خواهد بود و باید همکاران بسیجی در تمامی حوزه ها به عنوان الگو و سرمشق سایرین مورد توجه قرار گیرند.

روحیه و تفکر بسیجی، رمز موفقیت در شرایط کنونی / گزارش تصویری

روحیه و تفکر بسیجی، رمز موفقیت در شرایط کنونی / گزارش تصویری

روحیه و تفکر بسیجی، رمز موفقیت در شرایط کنونی / گزارش تصویری

 

کد خبر 28022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha