کد خبر 29960
۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
عوارض واردات سواری افزایش می یابد

پرشین خودرو: نمایندگان مجلس مصوب کردند که عوارض خودروهای سواری به میزان پنج درصد قیمت فوب افزایش یابد.

به گزارش «پرشین خودرو»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز، پیشنهاد کمیسیون بهداشت و درمان مجلس جهت الحاق به ماده واحده لایحه بودجه را با 140 رای موافق، 26 رای مخالف و 10 رای ممتنع از مجموع 209 نماینده حاضر در مجلس به تصویب رساندند. مطابق این مصوبه، عوارض واردات خودروهای سواری به میزان پنج درصد قیمت فوب (قیمت روی کشتی) افزایش می‌یابد و درآمد حاصله به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود. به گزارش ایسنا، در صورتی که قسمت هزینه‌ای این بند به تصویب برسد این درآمد تا سقف 150 میلیارد تومان به منظور تامین آمبولانس مورد نیاز اورژانس کشور در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار می‌گیرد.
کد خبر 29960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • - ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    9 0
    با این ترتیب تا اینجا 5%+45%فعلی تعرفه و عوارض شد 50% تا ببینیم خودرو فرسوده شمارهگذاری و 7% ارزش افزوده نمیخواهند بالاتر ببرند یک 50% هم اونها بگذارند رویش! خوب از همین تعرفه فعلی بر میداشتند. دیواری کوتاهتر از خودرو وارداتی پیدا نمیکنن ظاهرا.
  • دانشجو ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 0
    خیلی جالبه به جای اینکه این وزیرها و نمایندگان از خودروهای داخلی ایراد بگیرن که چرا این قدر پر مصرف نا ایمن و آلایندگی دارن و کاری کنند که تعرفه کاهش پیدا کنه تا مردم یه خودرو خوب سوار شن کلا کارشون برعکسه
  • = ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 0
    8% ارزش افزوده