نسل جدید فورد فوکوس+تصاویر

پرشین خودرو: تصاویر نسل جدید فورد فوکوس پیش از رونمایی رسمی‌در نمایشگاه خودرو ژنو به بیرون درز پیدا کرده و در اینترنت منتشر شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، از جمله تغییرات کلیدی می‌توان به ظاهر خودرو اشاره کرد که شامل یک جلو پنجره مشبک برجسته تر با الهام از آستون مارتین به همراه طراحی سپر جدید اشاره کرد و البته طراحی عقب نیز کمی‌به روز شده است که این بروز رسانی در گوشه‌های آن بیشتر دیده می‌شود.

اکثر تغییرات در داخل خودرو دیده می‌شود که شامل یک کنسول بروز شده به همراه استفاده ازصفحه نمایش بزرگتر در کنار استفاده از دکمه‌های کمتر و پیچیدگی کمتر است.

fo313rd_fo31cusg3ag

در ضمن بهبودهایی برای تولید کمتر گازهای گلخانه ای دیده می‌شود که در زیر هود خود دارای یک موتور اکوبست ۱٫۵ لیتری یا ۲٫۰ لیتری توربو دیزل است.

گزارش‌ها در ضمن نشان می‌دهد که آبی بیضی به احتمال فراوان از یک نسخه هیبریدی که به تازگی در فولکس واگن گلف جی تی آی دیده می‌شود نیز در فورد فوکوس بهره خواهد برد.

fo3rd_foc2T_DSC3910

به گزارش خودروسازی، در ضمن قرار است یک مدل با شکوه آر اس نیز در سال ۲۰۱۵ از فورد فوکوس عرضه خواهد شد که به احتمال فراوان در زیر هود خود دارای یک موتور ۲٫۳ لیتری چهار سیلندر اکوبست با قدرت پیشرانه ۳۳۰ اسب بخاری و ۳۰۰ پوند بر فوت نیروی گشتاور عرضه شود.

کد خبر 30569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha