کد خبر 39944
۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
تولید روزانه پارس تندر افزایش می یابد

پرشین خودرو: معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا با بیان اینکه در صددیم هفته آینده حجم تولید تندر ۹۰ را به روزانه ۱۲۰ دستگاه برسانیم، گفت:به مشتریان اطمینان می دهیم که تمام سود تأخیر تحویل این خودرو محاسبه و به آنها پرداخت خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمد علی قادری در خصوص کاهش حجم تولید تندر 90 و نگرانی مردم در خصوص عدم تحویل به موقع خودروهای خریداری شده اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر به دلیل برخی ملاحظاتی که شرکت رنو با شرکت پارس خودرو داشت حجم تولید تندر 90 کاهش پیدا کرده بود که این موضوع باعث نگرانی خریداران شده بود. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این ملاحظات برطرف شده و حجم تولید تندر 90 این هفته به تولید روزانه 70 دستگاه رسیده است، افزود: در صددیم هفته آینده حجم تولید این خودرو را به تولید روزانه 120 دستگاه برسانیم و به مشتریان قول می دهیم تا پایان سال تمام تعهدات خود را اجرایی کنیم. به گزارش تسنیم، معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا اضافه کرد: البته به مشتریان اطمینان می دهیم که تمام سود تأخیر تحویل این خودرو محاسبه و به آنها پرداخت خواهد شد.
کد خبر 39944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    معاون محترم همه ضررها که با سود تاخیر قابل جبران نیست. بهتره اسلامی و انسانی زودتر به تعهدات خود عمل کنید و آبروی مسلمانی را نبرید. اعتماد مردم قابل خرید و فروش نیست.