کد خبر 47580
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
تولید آخرین پورشه 918 اسپایدر جهان

پرشین خودرو: شرکت پورشه رسما اعلام کرد که آخرین خودرو از سری پورش ۹۱۸ اسپایدر (Porsche 918 Spyder) تولید شد و دیگر شاهد عرضه خودرو جدیدی از این سری نخواهیم بود.

به گزراش «پرشین خودرو»، بعد از پورشه ۹۱۱ می‌توان پورشه ۹۱۸ اسپایدر را یکی از مورد علاقه‌های طرفداران شرکت پورشه نام برد. اکنون آخرین نمونه از خودروی پورشه ۹۱۸ اسپایر نیز تولید شده و دیگر شاهد تولید خودروی جدیدتری از سری پورشه ۹۱۸ نخواهیم بود.


خودروی هیبریدی پورشه ۹۱۸ که با الهام از عدد آن تنها ۹۱۸ عدد از آن تولید شده اکنون یکی از تکنولوژیک‌ترین خودروهای جهان محسوب می‌شود. تولید این ۹۱۸ خودرو از سال ۲۰۱۳ آغاز و به مدت ۲ سال به طول انجامید.


اگر بخواهیم مختصر یادآوری در رابطه با این خودرو داشته باشیم. سرعت صفر تا صد ۲.۸ ثانیه‌ای، حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر برساعت، دارا بودن مجموعاً سه موتور یکی از نوع بنزینی V8 به همراه دو موتور الکترونیکی، مجموع قدرت ۸۷۵ اسب‌بخار و در نهایت قیمت ۷۶۸۰۲۶ دلاری آن از برجسته‌ترین ویژگی‌های پروشه ۹۱۸ اسپایدر بودند.


هرچند خداحافظی با این خودرو شاید کمی احساسی باشد اما نباید فراموش کرد که خودروی هیبریدی پورشه ۹۱۸ اسپایدر تنها آغازی بر عصر جدید خودروها بود.

منبع: صبحانه آنلاین

کد خبر 47580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha