نظرسنجی مجلس از مشتریان خودرو

پرشین خودرو: فرم نظرسنجی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از مشتریان داخلی برای سنجش میزان رضایت آنها از کیفیت و خدمات پس از فروش خودروهای کشور، هفته آینده روی سایت رسمی مجلس قرار خواهد گرفت.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، آنطور که رییس کمیسیون صنایع در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد، این فرم نظرسنجی حدود دو هفته روی سایت خانه ملت قرار می‌گیرد و مشتریان می‌توانند برای ثبت نظر خود در مورد کیفیت و خدمات پس از فروش خودروها، در این نظرسنجی شرکت کنند. سید حسین‌هاشمی با تاکید بر اینکه هم مشتریان خودروهای داخلی می‌توانند در این نظرسنجی شرکت کنند و هم مشتریان وارداتی‌ها، گفت: یک کارگروه (تیم) مشخص مسوول انجام این نظرسنجی است و اعضای آن پرسش‌های مربوط به کیفیت و خدمات پس از فروش خودروها را با کمک متخصصان طرح کرده‌اند. اظهارات‌هاشمی در شرایطی است که نظرسنجی مجلسی‌ها از مشتریان در مورد کیفیت و خدمات پس از فروش خودروها، قرار بود اوایل تیرماه انجام شود، اما ظاهرا تعطیلی مجلس و بررسی ادغام وزارتخانه‌ها به خصوص وزارتخانه‌های صنایع و بازرگانی، این کار را به تاخیر انداخته است. در واقع مجلس منتظر است تا وزیر «صنعت و معدن و تجارت» مشخص شده و سپس نظرسنجی خود را انجام دهد. بر اساس گفته رییس کمیسیون صنایع، نتایج نظرسنجی مجلس از میزان رضایت مشتریان خودروهای کشور، پس از ماه رمضان اعلام خواهد شد. قرار است نتایج این فراخوان ملاک مجلسی‌ها برای قضاوت در مورد روند ارتقای کیفیت خودروسازان باشد. در واقع کمیسیون صنایع قصد دارد با انجام این فراخوان به دو پرسش اساسی پاسخ دهد. اول آنکه آیا میزان رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای داخلی، با آماری که خودروسازان از روند ارتقای کیفیت خود ارائه می‌دهند، همخوانی دارد و دوم نیز اینکه آیا روند ارتقای کیفیت خودرو با گذشت یکسال از تصویب قانون مربوطه در مجلس، مثبت و رو به رشد بوده، یا تغییر چندان قابل قبولی نداشته است؟
کد خبر 4968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اين چيزا در ايران نتيجه عملي و مفيدي به همراه نداره براي عموم مردم و براي خالي نبودن عريضه است والا توليد پرايد و پژو هاي قديمي و گران و بي كيفيت بدون داشتن ارز اوري براي مملكت سوال نمي خواد !!يعني اقايون مجلسي به اين موضوع شك دارند وقتي خودروهايشان رو هيچ جاي دنيا راه نمي دهند بعد نظر سنجي بار يچيه