دومین برند سناباد خودرو توس تا دو ماه آینده می آید

پرشین خودرو: مدیرفروش شرکت سناباد خودرو توس اعلام کرد: دومین برند سناباد خودرو توس حداکثر تا دو ماه آینده وارد بازار کشور می شود.

غلام رضا قره باغی در گفت و گو با «پرشین خودرو»، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است این خودرو جدید در مهرماه سال جاری به بازار عرضه شود. وی بدون دادن اطلاعاتی درباره برند جدید شرکت مطبوعش و با اشاره به اینکه در حال مذاکره برای ورود دومین برند شرکت به بازار هستیم، اظهار داشت: مذاکرات و صحبت‌های اولیه در این زمینه انجام و توافقاتی نیز حاصل شده است، اما شرط لازم در عرضه این محصول جدید کمک، همکاری و مساعدت بانک ها در اعطای تسهیلات است. وی با اشاره به اینکه تولید خودرو در شرکت سناباد خودرو توس دو برابر شده است، اظهار داشت: در حال حاضر میزان تولید روزانه در این شرکت به 15 دستگاه رسیده است. مدیرفروش شرکت سناباد خودرو توس با اشاره به اینکه میزان داخلی سازی تولیدات سناباد خودرو به 25 درصد رسیده است، گفت: فعلا برنامه ای برای افزایش عمق داخلی سازی محصولاتمان نداریم و احتمالا امسال نیز برنامه تولید را بر همین اساس پیش می‌بریم. قره باغی درباره تعداد نمایندگی های سناباد خودرو توس در کشور گفت: در حال حاضر 53 نمایندگی در مراکز استان ها و شهرهای بزرگ کشور در حال فعالیت هستند که بنا داریم به زودی تعداد این مراکز را افزایش دهیم.
کد خبر 5354

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    لابد این خودرو هم چینی است ما در ایران 2 قرار داد خودرویی بستیم که به نفع ما بود یکی پیکان و دیگری پراید بقیه قراردادهای ترکمانچای بودند&
  • ص ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    0 0
    آقا رامین! باید دید کی این حرفا می زنه، تولید کننده یا مصرف کننده