معرفی کم عیب ترین خودروی شاسی بلند از نگاه مشتریان

پرشین خودرو: «کیا سورنتو»، به عنوان کم عیب ترین خودروی شاسی بلند از نگاه مشتریان ایرانی معرفی شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به ‌عنوان نهاد ثالت و معتمد وزارت صنعت، معدن و تجارت برای هشتمین سال پیاپی به بررسی وضع کیفی خودروهای سواری از دیدگاه مشتریان پرداخته است.


نتایج گزارش اندازه گیری رضایتمندی مشتریان در سال 1394 (2015-2016) به بررسی وضعیت کیفیت اولیه خودروها و شاخص IQS یا به عبارتی تعداد عیوب مشاهده شده در هر 100 خودرو در سه ‌ماهه اول مالکیت از نظر مشتریان می‌پردازد.


در این تحقیق با بیش از 145 هزار نفر از مشتریانی که خودروهای خود را از 18 شرکت عرضه ‌کننده خودروی سواری که بیش از 100 مدل خودرو را عرضه کرده بودند، مصاحبه صورت پذیرفته است.


پس از جمع آوری این نظرسنجی، خودروها در 8 کلاس قرار گرفته است که در دسته ی خودروهای شاسی بلند متوسط، از لحاظ بروز تعداد عیب در 3 ماه اولیه مالکیت، خودروی "سورنتو" در جایگاه نخست کیفی ترین خودرو قرار گرفته است.


اطلس خودرو به عنوان نماینده رسمی کیاموتورز در ایران و رتبه نخست خدمات پس از فروش براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، تاکنون نسل های مختلف "کیا سورنتو" را به بازار عرضه کرده است و در حال حاضر نیز سورنتو UM در سبد محصولات این شرکت قرار دارد.


علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت رسمی شرکت اطلس خودرو به آدرس WWW.Atlaskhodro.com مراجعه کنند.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 59907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha