کانسپت پژو چشم‌ها را به خود خیره کرد+تصاویر

پرشین خودرو: پیش از برگزاری نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 شرکت پژو بار دیگر اقدام به معرفی کانسپتی بی نظیر با یک طراحی کاملا آینده‌نگر و لوکس کرده است تا نشان دهد که این خودروساز کهنه کار جهانی تنها یک تولید کننده ماشین‌های ارزان قیمت برای اقشار متوسط رو به پایین جامعه نیست.

به گزارش «پرشین خودرو»، معمولا "پژو" یک شرکت خودروسازی آرام تلقی می‌شود که همچون شرکت‌های خودروسازی سیتروئن، فولکس واگن، اوپل و... به تولید خودروهای نسبتا ارزان قیمت با تولید انبوه می‌پردازد و بازار فروش خود را بر روی اقشار متوسط رو به پایین جامعه تنظیم کرده است، ولی وقتی خودرویی کانسپت و بعضا سوپر اسپرت از این خودروساز معرفی می شود، تمامی توجهات کارشناسان صنعت خودرو و دوست داران این صنعت را به خود جلب می‌کند.

همچون معرفی خودروی کانسپت "فراکتال" و یا حتی معرفی کانسپت "ویژن گرن توریسمو" که هرکدام یک طراحی آینده نگر بی‌نظیر دارند و باعث شد توجهات بسیار زیادی به سمت شرکت خودروسازی پژو جلب شود. حال پیش از برگزاری نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 هم شرکت خودروسازی پژو بار دیگر اقدام به معرفی کانسپتی بی نظیر با یک طراحی کاملا آینده‌نگر و لوکس کرده است تا نشان دهد که این خودروساز کهنه کار جهانی تنها یک تولید کننده ماشین‌های ارزان قیمت برای اقشار متوسط رو به پایین جامعه نیست.

Instinct با بار معنایی "غریزه"، نامی است که شرکت خودروسازی پژو برای این کانسپت لوکس و مدرن انتخاب کرده است تا غریزه و خصوصیات پنهان پژو در این خودرو تداعی گر شود. خودرویی که در صورت تایید تولید و قدم نهادن در خیابان، با یک قلب هیبریدی خواسته‌های مخاطبانشان رابرطرف می‌کند، به همین دلیل در طراحی ظاهری این خودرو شاهد حذف ورودی‌های بزرگ هوا برای خنک کاری سیستم محرکی کاملا درون سوز و بزرگ هستیم، ولی خب برای همان پیشرانه درون سوز مکمل در سیستم محرک هیبریدی، از خطوط موازی بسیار زیاد در قسمت جلوی اتومبیل استفاده شده است که هم زیبایی خاصی به طراحی اتومبیل بخشیده و هم کار خنک کاری پیشرانه درون سوز را انجام می‌دهد.

علاوه بر این‌ها، خصوصیات یک خودروی کاملا لوکس هم به خوبی در این اتومبیل دیده می‌شود، طوری که برای ورود و خروج به داخل کابین از درب‌های متقابل به سبک رولزرویس استفاده شده است تا امکان حذف ستون میانی برای ورود و خروجی راحت‌تر به داخل کابین فراهم آمده باشد.

در خصوص سیستم محرک این خودرو هم اطلاعات محدودی ارائه شده است، ولی گفته شده سیستم محرک این خودرو از نوع پلاگین هیبریدی خواهد بود و می‌تواند حداکثر قدرتی 300 اسب بخاری تولید و روانه خروجی سیستم کند.






 

کد خبر 69114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha