کد خبر 72738
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
رویکردهای راه آهن به سمت بهره وری تغییر می کند

پرشین خودرو: مدیر کل سیر و حرکت راه آهن با اعلام اینکه بهره وری سرلوحه برنامه های راه آهن است ، گفت : مدیران ریلی رویکرد و دیدگاه خود را نسبت به افزایش بهره وری در کشور تغییر دهند.

به گزارش پرشین خودرو، به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مرتضی جعفری در جلسه هماهنگی پیشبرد اهداف برنامه حمل و نقل سال ۹۶، اعلام کرد: موضوع ایمنی و ارتقای آن در بخش حمل و نقل ریلی یکی از شاخص‌های اصلی در برنامه ارزیایی عملکرد نواحی ریلی به شمار می‌رود.

وی افزود: از اواخر سال گذشته در حوزه سیر و حرکت راه آهن، بهره وری و دستیابی به شبکه ایمن در جهت جذب بار بیشتر بیش از گذشته در دستور کار قرار گرفته است.
جعفری اظهار داشت: کاهش سوانح ریلی و حرکت نواحی به سمت و سوی ارتقای ایمنی می‌تواند جذب بار بیشتر را در کارنامه ریلی به ثبت برساند.
مدیر کل سیر و حرکت راه آهن با بیان اینکه محدودیت‌های ریلی باید رفع شود، گفت:: نواحی و معاونان فنی باید در صدد پایش برنامه‌ها و تحلیل درست از سیاست‌ها و برنامه‌های خود باشند.
وی خاطرنشان کرد: قطارهای مسافری ویترین راه آهن است بنابراین باید برای ارتقای کیفیت آن‌ها تلاش کنیم و در صدد کاهش تاخیر و یا توقف‌های بیهوده آن باشیم.
جعفری ادامه داد: تاخیر یا توقف بی جای قطارهای باری نیز از دیگر مواردی است که معاونان فنی نواحی در بخش ناوگان و بهره برداری باید به آن توجه و بیش از گذشته حساس باشند.

 

کد خبر 72738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha