بازدید نعمت زاده از کارخانه واگن سازی ایریکوی زنجان

پرشین خودرو:وزیر صنعت،معدن و تجارت از روند اجرای طرح توسعه اولین کارخانه خصوصی تولید واگن های مسافربری در زنجان بازدید کرد.

به گزارش  پرشین خودرو،  محمد رضا نعمت زاده صبح امروز در سفر یک روزه خود به استان زنجان با حضور در شرکت صنایع ریلی ایرانیان(ایریکو) از روند اجرای طرح های جدید این کارخانه دیدن کرد.

این کارخانه که در 17 کیلومتری ابهر واقع است از 10 سال پیش تاکنون در زمینه تولید واگن های مسافری و باری فعالیت دارد.در حال حاضر کارخانه ایریکو به عنوان اولین تولیدکننده بخش خصوصی واگن در ایران در فضایی به وسعت 40 هزار مترمربع با ظرفیت سالانه تولید 200 دستگاه واگن مسافری در یک شیفت زمینه اشتغال 400 نفر را فراهم کرده است و با اجرای طرح توسعه در این کارخانه میزان اشتغال مستقیم این واحد صنعتی به 1000 نفر خواهد رسید.
برای اجرای طرح توسعه کارخانه ایریکو 112 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و قرار است تولید این کارخانه تا سه سال دیگر با افزایش 70 هزار متر مربعی فضای تولیدی به 1000 دستگاه واگن مسافری برسد.
با اجرای طرح توسعه این شرکت زمینه اشتغالزایی غیر مستقیم 4 هزار نفر در استان زنجان فراهم خواهد شد.
قرار است وزیر صنعت،معدن و تجارت در سفر امروز خود به زنجان ضمن افتتاح چند طرح صنعتی از برنامه های تولیدی چندین کارخانه موفق استان نیز بازدید کند.

کد خبر 74272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha