لندروور و به دنبال رقیب بنتلی بنتایگا+تصاویر

پرشین خودرو: چنانچه بخواهیم به گران قیمت ترین مدل شرکت لندروور اشاره کنیم، مدل Holland & Holland بوده که در انگلستان قیمتی 180 هزار پوندی و در ایالات متحده به قیمت 244 هزار دلار دارد.

به گزارش پرشین خودرو، این خودرو اگرچه گران قیمت بوده، منحصربفرد نیز محسوب می شود زیرا به تعداد محدودی تولید شده وپیشتر کمپانی بریتانیایی تصمیم به معرفی آن گرفت.
در حال حاضر کمپانی متعلق به تاتاموتورز سعی کرده مدل های لوکس را معرفی کرده که می توان آنها را پرچمدار پریمیومی برند بریتانیایی دانست.
مدل اخیر Holland & Holland گذشته از بنتایگا، رقیبی برای رولزرویس Cullinan و مرسدس بنز مایباخ بودهه زیرا ویژگی هایی شامل حال آن شده تا منحصربفرد و جذاب به نظر برسد.
در گفتگو با وب سایت Automotive News Europe، مدیر طراحی کمپانی لندروور Gerry McGovern بیان داشت که تا معرفی مدل جدید لندروور SVAutobiography فاصله بسیاری وجود داشته، خودرویی که به قیمت 158 هزار پوند یا 199هزار دلار به فروش می رسد.
مدل مورد بحث در مقایسه با SVAutobiography ممکن است رده بالاتر تلقی شود زیرا با ویژگی های لوکس متفاوتی همراه است. McGovern معتقد بوده که نیازی به تولید دو مدل شبیه به یکدیگر نیست و باید مدل ها متفاوت باشند، بنابراین مدل Holland & Holland یک نسخه خاص از لندروور بوده که با ویژگی های لوکس خود همراه است. البته اگر به قیاس دو نسخه بپردازیم متوجه خواهیم شد که کیفیت پریمیومی هر دو مدل قابل توجه بوده و نمی توان یکی را بر دیگری برتر دانست.
هدف لندروور نیز توسعه مدل هایی حقیقتا پریمیومی بوده و موفق نیز شده است. او افزود که لندروور تمام تلاش خود را کرده تا رقیبی برای بنتلی بنتایگا توسعه دهد و روانه بازار کند.
او افزود که بنتلی و لندروور دو برند متفاوت هستند و نمی توان یک مدلی به عنوان رقیب کامل بنتایگا توسعه داد.

کد خبر 76221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha