کد خبر 8511
۳۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۴
خبرنگاران رکابداران تیانا می شوند

پرشین خودرو: شرکت پارس خودرو با حضور خبرنگاران و کارشناسان تخصصی حوزه صنعت و خودروی کشور، اولین کارگاه آموزشی و تست جاده تیانا؛ باکیفیت ترین خودروی کشور را برگزار می کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، این شرکت به منظور آشنایی بیشتر خبرنگاران حوزه صنعت و خودروی کشور با خودروی تیانا و قابلیت منحصر به فرد سیستم پایداری(VDC) آن ویژه برنامه تست این خودرو را برگزار می کند. بنابراین گزارش، موتور این خودرو در زمره ده موتور برتر دنیا قرار داشته و علاوه بر زیبایی ظاهری که آن را نسبت به خودروهای هم کلاس خود متمایز کرده از ویژگی هایی همچون گیربکس CVT و سیستم کنترل دینامیکی – VDC برخوردار است. همچنین خودروی تیانا با دریافت استانداردهای امنیتی به عنوان یکی از 12 خودروی برتر دنیا موفق به دریافت پنج ستاره ایمنی از موسسه یورو ان کپ (Euro N CAP) شده است. گفتنی است؛ در حال حاضر شرکت پارس خودرو تیانا را در دو کلاس High و Middle با شرایط فروش ویژه به بازار خودروی کشور عرضه می کند که متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور و یا سایت saipagroup.ir مراجعه کنند.
کد خبر 8511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Arash ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    1 0
    در حال حاضر اکثر تولیدات شرکت های بزرگ دنیا 5 ستاره ایمنی رو میگیرن و این تیانا که تازه گیا عزیز شده جزو 12 تا نیست . راستی چقدر گرفتید واسه این تیانا تبلیغ کنید ؟ حتی وانت پیکاپ اوودی هم 5 ستاره ایمنی داره http://www.euroncap.com/home.aspx