کد خبر 104219
۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
پرواز‌های اربعین از امروز آغاز می‌شود

پرشین خودرو: مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروزا‌های اربعین از امروز (چهارشنبه ۲ آبان ماه) آغاز و شرکت‌های هواپیمایی روزانه به طور متوسط ۳۵ پرواز به مقاصد نجف و بغداد خواهند داشت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از میزان، رضا جعفرزاده در خصوص پرواز‌های اربعین بیان کرد: پروزا‌های اربعین از امروز (چهارشنبه ۲ آبان ماه) آغاز و شرکت‌های هواپیمایی روزانه به طور متوسط ۳۵ پرواز به مقاصد نجف و بغداد خواهند داشت.


وی در ادامه افزود: در حال حاضر ۴۸۴ مجوز برای پرواز فوق العاده شرکت‌های هواپیمایی در ایام اربعین صادر که از این میان ۳۹۷ مجوز برای ایرلاین داخلی و ۸۷ مجوز برای العراقیه است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به عدم افزایش قیمت بلیت پرواز اربعین گفت: هر گونه افزایش قیمت بلیت تکذیب می‌شود و نرخ پرواز‌ها تغییر نکرده و بدون هیچ اخلالی در حال انجام است و در این میان با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

 

پرواز

 


جعفرزاده با بیان اینکه نظارت از سوی تعریزات از روز گذشته آغاز شده، تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته از روز گذشته بازرسی منسجم توسط بازرسان دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشور و تعزیرات حکومتی به علاوه سازمان حمایت به صورت مستمر از شروع پرواز‌ها تا پایان ایام اربعین انجام می‌شود.

گفتنی قیمت رسمی بلیت نجف و بغداد ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

کد خبر 104219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha