قیمت خودرو تا پایان سال کاهش می یابد

پرشین خودرو: اوضاع قیمت در بازار خودرو حاکی از عدم تغییر و تحول قیمتی در چند روز اخیر دارد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در حالی اخبار ضد و نقیضی در خصوص اعلام قیمت جدید خودروها در یکی دو روز آینده مطرح می شود که بازار خودرو تاکنون واکنشی به این اخبار نشان نداده و طی دو سه روز اخیر قیمت ها در بازار خودرو اختلاف چندانی را تجربه نکرده است.

هر چند در روزهای اخیر بازار خودرو نسبت به برخی از شایعات قیمتی واکنش های منفی را نشان داده است اما به گفته کارشناسان بازار با اعلام قیمت های جدید، بازار شایعات خودرویی نیز برچیده خواهد شد.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو با اشاره به اظهارات رئیس سازمان حمایت در خصوص اعلام قیمت جدید خودروها، اظهار داشت: تاکنون بازار واکنش چندانی به خبر اعلام قیمت جدید خودروها در روزهای آتی نداشته و تنها در دو روز گذشته قیمت استپ وی و رانا با کاهش 4 میلیونی به ترتیب به 128 میلیون و 59 میلیون تومان در بازار رسیده است.


به گفته وی، هم اکنون تقاضا در بازار خودرو به صفر رسیده است و چنانچه نوسان قیمتی نیز در بازار مشاهده می شود تنها ناشی از انتشار برخی از شایعات و ایجاد جو روانی افزایش احتمالی قیمت ها از سوی شرکتهاست که موجب سوء استفاده دلالان از این بازار می شود.


این فعال در بازار خودرو در ادامه وضعیت بازار خودرو تا پایان سال گفت: با وجود نزدیکی سال نو و بازار شب عید، به نظر نمی رسد تقاضاهای جدیدی در بازار وجود داشته باشد ضمن اینکه با افزایش قیمتی که در ماه های اخیر رخ داده انتظار می رود قیمت ها تا پایان سال روند کاهشی را طی کند.

موتمنی در پایان تاکید کرد: در ماههای اخیر به میزان کافی خودرو در پارکینگ ها انبار شده که با مشخص شدن قیمت ها در روزهای آتی و سرازیر شدن آنها به بازار ، قیمت ها در بازار شکسته می شود.

کد خبر 107775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha