کد خبر 109014
۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۱
تولید پهپاد با توان نشست و برخاست عمودی

پرشین خودرو: یک شرکت نوپا در ایالت آریزونای آمریکا از تولید پهپادی پیشرفته به نام اسکای پراولر2 خبر داده که از قابلیت نشست و برخاست عمودی و بسیاری امکانات جذاب دیگر برخوردار است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، پهپاد پیشرفته‌ اسکای پراولر دارای موتورهای پره ای چرخان قابل تعویض است و وزن کمی هم دارد.
 

 

پهپاد

 


شرکت Krossblade برای تولید این پهپاد از چهار پره موتوری استفاده کرده که به آن امکان می دهند مانند یک هلکوپتر از جای خود برخیزد و سپس فرود آید، دو پره پشتی نیز برای حرکت سریع آن در زمان پرواز در نظر گرفته شده‌اند.

پره‌های این پهپاد بر روی بازویی قرار گرفته اند که قابل جمع شدن هستند، سرعت حرکت این پهپاد در سریع ترین حالت به 130 کیلومتر در ساعت می رسد.

بدنه تخت‌تر و آیرودینامیک تر، افزایش 50 درصدی ظرفیت حمل بار نسبت به مدل های قبلی، افزایش زمان پرواز به یک ساعت و امکان کنترل از راه دور از فاصله حداکثر 16 کیلومتری از جمله مزایای استفاده از این پهپاد است.

پهپاد یادشده قادر به تصویربرداری فوق دقیق با دقت 30 فریم در ثانیه بوده و می تواند این تصاویر را با دقت 1080 پیکسل منتقل کند، قیمت این پهپاد 3000 دلار است و از هفته آینده به فروش می رسد.

کد خبر 109014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha