هشدار پلیس راهور به خریداران خودروهای گذرموقت

پرشین خودرو: معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا، نسبت به خرید و فروش خودروهای گذرموقت هشدار داد و گفت: این خودروها قابل خرید و فروش نیستند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از پلیس راهور، سرهنگ سعید روحی افزود: در برخی از سایت های خرید و فروش خودرو به دلیل نبود آگاهی متقاضیان، تبلیغاتی در خصوص فروش خودرو پلاک گذر موقت درج شده است.

وی ادامه داد: اینگونه خودروها قابلیت نقل و انتقال مالکیت یا حتی واگذاری موقت را ندارند و خریدارانی که به این مطلب توجه نکنند، مالباخته و متضرر خواهند شد.
روحی گفت: خودروهای پلاک گذر موقت در هر شرایطی حق تردد بیش از آنچه را که در اسناد و پلاک درج شده است، ندارند.

 

خودرو گذر موقت

 

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص مهلت تردد خودروهای گذرموقت در سرزمین اصلی گفت: خودروهای مناطق آزاد حداکثر یک ماه و سایر خودروهایی که از مرزهای کشور وارد می شوند، با توجه به کشور مبدا بین سه تا 6 ماه حداکثر مجازند در سرزمین اصلی تردد کنند.
روحی گفت: نام راننده مجاز خودروهای پلاک گذرموقت در اسناد صادره از سوی راهنمایی و رانندگی درج شده است و سایر اشخاص حق رانندگی با آن را ندارند.
به گفته وی تمدید پروانه ورود موقت توسط گمرک بدون اخذ پلاک از راهنمایی و رانندگی، مجوز تردد تلقی نمی شود و ممنوع است. همچنین در صورت تردد پس از پایان اعتبار، به عنوان خودرو قاچاق با آن برخورد می شود.

کد خبر 110085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha