کد خبر 110636
۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
کشف 30 میلیارد ریال کالای قاچاق در کهریزک

پرشین خودرو: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری از کشف 6 دستگاه تریلر حامل 30 میلیارد ریال کالای پارچه و لوازم خانگی قاچاق در شورآباد کهریزک خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، بهنام فریدونی روز شنبه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ری روز گذشته حین گشت زنی در انبارهای شورآباد کهریزک به 6 دستگاه تریلر مشکوک و در بازرسی از این تریلرها متوجه کالای قاچاق می شوند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، انواع لوازم خانگی شامل پارچه، ظروف شیشه ‌ای، قاشق و چنگال و لولای کابینت کشف و در این ارتباط ، 6 راننده و صاحب انبار و کالا دستگیر شدند.

به گفته فریدونی، برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، 30 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با بیان اینکه برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی به نفع مردم و بازار است، عنوان کرد: بازرسی های تعزیرات در زمینه کالاهای مورد نیاز در انبارهای ری تداوم دارد تا مردم بدون دغدغه کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.
براساس آمار یکهزار و 100 انبار در سطح شهرستان ری وجود دارد که 80 درصد واردات و ذخیره سازی، 95 درصد لجستیک(مدیریت کالا) استان تهران را پشتیبانی می کنند و 60 درصد کالاهای کشور نیز در انبارهای این شهرستان و شورآباد کهریزک ذخیره می شود.
کهریزک با جمعیت 58 هزار نفر از توابع شهرستان ری از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقرشهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

کد خبر 110636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha