استفاده مرسدس از قالب دست مشتریان برای ساخت دستکش های مخصوص +فیلم

پرشین خودرو: برای رانندگی بهتر با خودروی مرسدس AMG Project One، شرکت سازنده برای مشتریان خود دستکش مخصوص می سازد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شکی در این موضوع نیست که خودروی مرسدس AMG Project One یکی از اعجوبه های قرن 21 میلادی بوده و آمده است تا تکنولوژی ماشین های فرمول 1 را به خیابان ها بیاورد.

ماشینی با موتور 1.6 لیتری شش سیلندر به همراه 3 موتور الکتریکی حامی که پیشرانه درون سوز آن از خودروی فرمول یک مرسدس برداشته شده است و حالا بر روی این اتومبیل استاندارد جاده ای نصب شده است تا نشان دهد که تکنولوژی ماشین های فرمول 1 تنها در پیست مسابقات فوق العاده نیستند و می تواند مرزهای جدید در جاده‌های استاندارد ترسیم کند.

 

قالب دست مخصوص مرسدس


حال مرسدس AMG برای اینکه یک بهبود جزیی در رانندگی با این اتومبیل ایجاد کند، به مشتریان خود دستکش های مخصوص رانندگی خواهد داد.

همانطور که در فیلم مربوطه شاهد هستید، کمپانی خودروسازی مرسدس AMG یکی از قالب های مخصوص خود و نحوه استفاده از آن را به مشتری آینده هایپرکار 2.7 میلیون دلاری منحصر به فرد مرسدس AMG Project One را ارسال کرده است و با استفاده مشتری از آن و قالب گیری دست خود، از آن یک نمونه خواهد ساخت تا بتواند دستکش های مخصوص رانندگی با ابعاد دقیق دست راننده تولید کند.

در حالی که 275 نفر در انتظار دریافت اتومبیل خود هستند، هایپرکار شگفت انگیز AMG Project One تا اواسط سال 2020 میلادی وارد خط تولید نخواهد شد، به این دلیل که مرسدس AMG با تولید پیشرانه های فرمول 1 به مشکل برخورده و در حال حاضر نمی‌تواند تولید بالای آن را انجام دهد.

 

 


کد خبر 111085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha