تمام گشت‌های پلیس راهور باید به GPS مجهز شوند

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهور ناجا گفت: لازم است در ایام عید اعزام کاروان‌های مسافرتی به ویژه کاروان‌های راهیان نور با هماهنگی انجام شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا در چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور ناجا با بیان اینکه طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده میزان تصادفات و جانباختگان دسته جمعی در تصادفات کاهش پیدا کرده است، اظهار کرد: لازم است در ایام عید اعزام کاروان‌های مسافرتی به ویژه کاروان‌های راهیان نور با هماهنگی انجام شود.

وی افزود: نیاز است ماموران پلیس راهور در ایام نوروز که در جاده‌ها مستقر هستند بیشتر با نیرو‌های امدادی تعامل داشته باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: از فرماندهان پاسگاه‌ها درخواست دارم به آمار‌های تصادفات در ایام تعطیلات نوروز در سال‌های گذشته نگاهی بیندازند و ببینند که چه عواملی علت بیشتر تصادفات بوده است.

سردار مهری با بیان اینکه شعار امسال در ایام نوروز "پرهیز از خطر_ ایمنی در سفر است"، گفت: نقش همیاران پلیس در کاهش تصادفات بسیار مهم است و طبق آمار‌ها ۱۸ درصد موجب کاهش حوادث شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا خطاب به فرماندهان پلیس راهور استان‌ها تاکید کرد: در اعزام نیرو‌ها برای استقرار در جاده‌ها توجه داشته باشید که در مکان مناسب مستقر شوند تا شاهد حوادث و از دست دادن حتی یک عضو خانواده در ایام نوروز نباشیم.

وی با اشاره به اینکه تمام گشت‌های پلیس راهور باید به GPS مجهز شوند، تاکید کرد: تمام نیرو‌هایمان در ایام عید آماده هستند تا سفر ایمنی را برای مردم فراهم کنند.

کد خبر 111192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha