افزایش جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی

پرشین خودرو: معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در تعطیلات نوروز پیش رو پیش بینی می شود میزان جابجایی مسافران توسط ناوگان حمل و نقل عمومی کشور 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، عبدالهاشم حسن نیا روز یکشنبه در آیین افتتاح فاز دوم پایانه مرزی بیله سوار مغان افزود: 14 هزار دستگاه اتوبوس ، 30 هزار دستگاه سواری و تاکسی بین شهری و 30 هزار دستگاه مینی بوس در کشور به مسافران خدمات ارائه می کنند.

وی اضافه کرد: طرح نوروزی امسال از 25 اسفند آغاز و تا 17 فروردین سال 98 ادامه خواهد یافت.
او اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای افزایش ایمنی و ایجاد بستر مناسب برای مسافران نوروزی با پلیس راه و سایر دستگاه های مرتبط هماهنگی لازم را انجام داده است.
به گفته وی ، پارسال 400 هزار دستگاه خودرو خارجی بصورت ترانزیت در کشور تردد کردند که با توجه به وضعیت اقتصادی کشور گردش مالی خوبی داشته و کمک حال اقتصاد کشور است.
او افزود: در سال آینده 700 میلیارد ریال اعتبار ملی و 500 میلیارد ریال اعتبار استانی برای حفاظت و نگهداری راه های ارتباطی استان اردبیل از جمله آسفالت ، بهسازی و نصب علایم راهنمایی و رانندگی اختصاص خواهد یافت.
در این آیین فاز دوم پایانه حمل و نقل مرزی بیله سوار مغان با اعتبار 180 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

کد خبر 111217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha