جئومتری A، جدیدترین الکتریکی خانواده جیلی +عکس

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی جیلی به منظور تقویت بازار خود و گسترس خانواده الکتریکی ، یک سدان الکتریکی کاملا جدید معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جئومتری A که معنی آن "هندسه" خواهد شد، جدیدترین خودروی الکتریکی شرکت خودروسازی جیلی است که با یک طراحی بسیار جذاب و پیشرفته در کنار مشخصات فنی بسیار خوب توسعه پیدا کرده تا یک بازیگر بسیار مهم برای جیلی در بازار خودروهای الکتریکی باشد. این خودروی الکتریکی مجهز به مجموعه باتری های 51.9 کیلووات ساعت بوده و مصرف متوسط آن به ازای کارکرد 100 کیلومتر معادل 13.5 کیلووات ساعت خواهد بود تا شاهد طراحی و ساخت یک الکتریکی جذاب شهری از سوی جیلی باشیم.

 

جیلی

جیلی

جیلی

 

علاوه بر این، هندسه هماهنگ جیلی یک بسته بزرگ‌تر باتری 61.9 کیلووات ساعتی هم به صورت اختیاری دریافت خواهد کرد که با یکبار شارژ کامل آنان امکان استفاده از 410 کیلومتر الی 500 کیلومتر فراهم خواهد شد که باتوجه به ادعای شرکت سازنده و همچنین قیمت برق در پکن، به ازای هر کیلومتر استفاده از اتومبیل تنها 1 سنت پرداخت خواهید کرد که در مقایسه با هزینه بنزین در کشور چین مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

 

جیلی

جیلی

 

موتور الکتریکی از نوع "مگنت دائم" بوده و می تواند تا خروجی قدرت 120 کیلووات (161 اسب بخاری) وگشتاور 250 نیوتن متری نیرو تولید کند و با هدایت این نیرو به سمت چرخ ها، می توان به شتاب صفر تا صد 8.8 ثانیه دست پیدا کرد. در صورت کاهش شارژ باتری های اتومبیل هم می توان در عرض تنها 30 دقیقه، میزان شارژ باتری های اتومبیل را از 30 درصد به 80 درصد افزایش داد.

ویژگی جالب توجه این خودرو می تواند سیستم رانندگی نیمه مستقل L2+ باشد که در واقع میان سطح 2 و سطح 3 رانندگی نیمه مستقل قرار می گیرد. برخی دیگر از ویژگی های ایمنی اتومبیل هم شامل سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم تشخیص عابر پیاده و همچنین سیستم کروز کنترل تطبیقی و پشتیبانی از این قابلیت تا سرعت 150 کیلومتر برساعت اشاره داشت.

کد خبر 113058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha