سیاست کروز، روشن نگهداشتن موتور خودروسازان است

پرشین خودرو: سیاست کلی شرکت صنایع تولیدی کروز، به روزرسانی خطوط تولید و روشن نگه داشتن موتور تولید در کارخانه های خودروسازی است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، حمید کشاورز یکی از مالکان شرکت صنایع تولیدی کروز، با بیان این مطلب اظهار داشت: هنری فورد می گوید آوردن مواد اولیه پای خط تولید، دشوارتر از تولید است، در واقع امر تولید مشکلات چندان زیادی ندارد بلکه مساله تامین، دشواری و اهمیت بسیار بالایی دارد و در این بین قطعه سازانی که می خواهند برترین کیفیت و بهترین تولیدات را به خط تولید بدهند بیشترین مشکلات را به دوش می کشند.

به گفته وی، خودکفایی یعنی به وجود آمدن شرکت هایی که مهندسی و دانش فنی لازم را برای تولید یک محصول دارند و حال ممکن است مواد اولیه را از خارج و یا از سازندگان داخلی تامین کنند.

کشاورز افزود: ما می خواهیم تکنولوژی، مهندسی و دانش فنی داشته باشیم؛ مانند آنچه که در خط ای سی یو کروز وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد چنانچه خواست ما این بود که به خودروسازان قطعه تحویل ندهیم دلیلی برای جمع کردن 12 هزار نفر نیروی انسانی و تجهیزات پیشرفته در گروه کروز نداشتیم پس حتما در این زمینه تمام مساعدت ها را خواهیم کرد.

 

حمید کشاورز مالک کروز



مالک صنایع تولیدی کروز اضافه کرد: مشکل کسانی که قصد دارند شرکت تولید کننده داخلی را به عدم همکاری متهم کنند این است که قطعات را به صورت کامل از خارج وارد می کردند و به خودروسازان می دادند و امروز که این کار میسر نیست، دست به تخریب تولید کننده داخلی می زنند و سعی دارند با ارائه آمار واهی، مسائل را به گردن شرکت دیگری بیاندازند.

کشاورز تاکید کرد: ما تولیدکننده هستیم و وقتمان را برای تولید می گذاریم و به دنبال تنش و پاسخگویی به کسانی که مخالف تولید ملی هستند، نیستیم. و نشانه صداقت ما همین بس که در حال حاضر حدود 12000 هزار نیروی فعال خود را حفظ کرده ایم و شبانه روز با وجود مطالبات گسترده از خودروسازان، فقط تولید می کنیم و قطعات را تحویل می دهیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که ان شاالله این بحران هم از کشور رفع خواهد شد اما باید از این فرصت به منظور تقویت داخلی سازی قطعات استراتژیک استفاده کنیم.

کد خبر 114150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha