ب ام و، پورشه یا آئودی؛ کدام رودستر آلمانی سریع تر است؟ + ویدئو

پرشین خودرو: سه خودروی رودستر آلمانی شانه به شانه یکدیگر برای دیکته کردن برتری خود به دیگری در میدان نبرد حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تا بحال فیلم‌های زیادی از رقابت درگ میان خودروهای مختلف در پرشین خودرو منتشر کرده ایم، اما امروز یک رقابت درگ میان خودروهای کمتر دیده شده داریم و آن هم رقابت میان رودسترهای آلمانی بازار از شرکت های خودروسازی "ب ام و"، "پورشه" و "آئودی" خواهد بود که پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این رقابت درگ هیجان انگیز را از دست ندهید.

در این رقابت درگ شاهد حضور جدیدترین ساخته رودستر کمپانی خودروسازی "ب ام و"، یعنی خودروی "ب ام و Z4 نسل جدید" خواهیم بود که در کنار دیگر خودروهای رودستر آلمانی معروف بازار، یعنی خودروی "پورشه باکستر GTS" و همچنین خودروی "آئودی TT" قرار گرفته است.

در این رقابت درگ، خودروی ب ام و Z4 نسل جدید ساخته شده در اتریش با موتور 3 لیتری توربوشارژر شش سیلندر خود پا میدان گذاشته است و نیروی 335 اسب بخاری خود را از طریق یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک ZF در اختیار چرخ های محرک عقب قرار می دهد.

در مقابل، خودروی پورشه باکستر GTS را خوهیم داشت که پیشرانه توربوشارژر خوابیده آن می تواند 365 اسب بخار قدرت تولید کرده و با استفاده از یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه در اختیار چرخ های عقب قرار دهد.

در آخر هم می رسیم به خودروی آئودی TT که با یک موتور 306 اسب بخاری چهار سیلندر 2 لیتری بنزینی به این رقابت آمده است تا شانس کمتری نسبت به دو خودروی آلمانی رودستر دیگر برای برنده شدن داشته باشد که در ادامه می توانید جزییات بیشتر آن را در قالب ویدیو شاهد باشید.


 

کد خبر 114413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha