آمادگی و حمایت مجلس از تحقق بومی سازی قطعات پیشرفته خودرو

پرشین خودرو: نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از آمادگی و حمایت مجلس از خودروسازان كشور برای تحقق بومی سازی قطعات پیشرفته خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فریدون احمدی، با بیان این مطلب اظهار داشت: جهاد خودكفایی كه برای تولید قطعات پیشرفته در ایران خودرو شكل گرفته تصمیم هوشمندانه ای به منظور مقابله با تحریم های آمریكا و كاهش وابستگی ارزی است.

نایب رئیس كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشاركت شركت ها ی دانش بنیان در طرح جهاد خودكفایی قطعات پیشرفته خودرو موجب تسریع در روند این امر می شود.

 

بومی سازی قطعات خودرو


وی اظهار کرد: شركت های دانش بنیان به عنوان بازوی قدرتمند صنعت خودروی كشور برای بومی سازی این قطعات هستند و دراین زمینه گام های تازه ای برداشته اند.

احمدی با رد موضوع احتكارخودرو توسط خودروسازان تاكید كرد: كسری قطعات خودروهای موجود در پاركینگ خودروسازان نیازمند نقدینگی است و مجلس شورای اسلامی حامی تولید است و از آن حمایت می كند.

نماینده مردم زنجان اضافه کرد: خودروسازان باید با حفظ كیفیت و احترام به مشتری، خودروهای ناقص را تكمیل و تحویل مشتریان دهند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که مسوولان با حمایت اصولی از صنعت خودرو کشور زمینه های رشد و توسعه زیر ساخت این صنعت را در دوران رونق تولید و خودكفایی با هدف مقابله با تحریم آمریكا بیش از پیش فراهم سازند.

کد خبر 114835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha