«ب ام و» سری 2 پلاگین هیبریدی با باتری های جدید معرفی شد

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی ب ام و در بروزرسانی جدید خود برای سری 2 پلاگین هیبریدی، باتری های قوی تر را در سینه آن قرار داده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت خودروسازی "ب ام و" در جدیدترین بروزرسانی خود برای محصولات پایه الکتریکی، سیستم های محرک بهینه سازی شده و باتری های قوی تری برای مدل 225xe اکتیو تورر سری 2 پلاگین هیبریدی مورد استفاده قرار داده است تا باعث افزایش راندمان حرکتی و دامنه حرکت آن در حالت تمام الکتریکی شود.

در این خودرو باتری های بهینه سازی شده لیتیوم یونی مورد استفاده قرار گرفته است که دارای انرژی ناخالص 10 کیلووات ساعتی خواهد بود که پیشرفت بسیار خوبی برای سری 2 پلاگین هیبریدی در مقایسه با باتری های قدیمی 7.7 کیلووات ساعتی به شمار می آید و همین موضوع باعث شده تا محدوده حرکت اتومبیل در حالت تمام الکتریکی بین 55 الی 57 کیلومتر باشد که افزایش حدودا 25 درصدی نسبت به مدل قبل خود داشته است.

با استفاده از کابل شارژ استاندارد، می توان از طریق بریزهای برق خانگی در عرض 5 ساعت باتری های اتومبیل را شارژ کرد و یا با استفاده از i Wallbow این شرکت می توان مدت زمان شارژ باتری های اتومبیل را به چیزی حدود 3 ساعت و 15 دقیقه کاهش داد.

 

ب ام و ب هیبریدی



الگوی مصرف این خودروی پلاگین هیبریدی در حال حاضر 15 درصد کارآمدتر شده است و میزان مصرف سوخت اتومبیل از 1.9 لیتر به ازای کارکرد صد کیلومتر اتومبیل به چیزی حدود 1.7 لیتر کاهش پیدا کرده است و این کاهش مصرف سوخت را باید در کنار کاهش مصرف انرژی سیستم محرک الکتریکی اتومبیل از 20.1 کیلووات ساعت در هر صد کیلومتر به 18.5 کیلووات ساعت در نظر گرفت. علاوه بر این میزان خروجی گازهای آلاینده اتومبیل از 47 گرم در هر کیلومتر به 42 گرم کاهش پیدا کرده است.

همانند گذشته، سیستم محرک پلاگین هیبریدی سری 2 از یک موتور بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژر سه سیلندر با خروجی قدرت 134 اسب بخاری محور جلو محرک و یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک استپ ترونیک تشکیل شده است که توسط یک موتور الکتریکی 87 اسب بخاری بر روی محور عقب حمایت می شود. با هدایت این نیرو به سمت چرخ ها، خودروی بی ام و سری 2 پلاگین هیبریدی می تواند شتاب صفر تا صد حدودا 6.7 ثانیه و همچنین سقف سرعت 202 کیلومتر برساعت داشته باشد و در حالت تمام الکتریکی می توان سقف سرعت 131 اسب بخاری از خروجی موتورهای الکتریکی دریافت کرد.
 

کد خبر 115781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha