کمتر از 2 ماه دیگر نسل جدید کیا اپتیما معرفی می شود

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی کیا با انتشار تصاویری پیش نمایش، رسما تایید کرد که خودروی نسل جدید کیا اپتیما کمتر از 2 ماه دیگر به طور رسمی معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، قبل از ماه دسامبر و معرفی رسمی کیا اپتیما نسل جدید، شرکت خودروسازی کیا چند تصویر پیش نمایش از نسل جدید این خودرو منتشر کرده است تا مخاطبان خود را آماده تحولی بزرگ بر روی برند "کیا اپتیما" کند، این درحالیست که شرکت خودروسازی کیا در تصاویر پیش نمایش خود خساست به خرج نداده و چهره اتومبیل را قبل از معرفی رسمی آن تاحدودی به مخاطبان خود نشان داده است و حالا می توانیم شاهد یک طراحی کاملا جدید با الگوهای طراحی جسورانه و اسپرت باشیم تا درست همانند عموزاده خود، یعنی خودروی هیوندای سوناتا نسل جدید به نظر برسد.

 

کیا اپتیما



پیش از این شرکت خودروسازی هیوندای اعلام کرده بود که بازار خودروهای سدان در حال ریزش است و کمتر کسی تمایل به خرید سدان های معمولی و کسل کننده دارد، به همین دلیل تصمیم گرفت تا به خودروی نسل جدید هیوندای سوناتا چاشنی اسپرت اضافه کرده و آن را در قالب یک خودروی کوپه سدان اسپرت جذاب با یک طراحی جسورانه به مشتریان خود ارائه دهد. حال شرکت خودروسازی کیا هم سیاستی همچون هیوندای در پیش گرفته و خودروی نسل جدید خود را با طراحی اسپرت و جسورانه و در قالب یک خودروی سدان اسپرت آماده کرده است که به زودی شاهد معرفی رسمی و انتشار جزییات فنی آن خواهیم بود.

 

کیا اپتیما



شرکت خودروسازی هیوندای تایید کرده است که خودروی نسل جدید کیا اپتیما را با تغییراتی اساسی و طراحی اسپرت و جسورانه و همچنین در قالب یک خودروی سدان اسپرت به مشتریان خود ارائه خواهد کرد. نه تنها در ظاهر، بلکه شرکت خودروسازی کیا در داخل کابین هم تغییراتی اساسی ایجاد کرده و از یک کنسول کاملا دیجیتال مجهز به یک صفحه نمایشگر عریض استفاده کرده است تا کاربران حس سواری با یک خودروی نسل جدید و آینده نگر را کاملا درک کنند.

در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی از مشخصات فنی خودرو ارائه نشده است و جزییات بیشتر آن پس از معرفی رسمی در ماه دسامبر ارائه خواهد شد که به محض معرفی رسمی این خودرو توسط کیا، جزییات فنی آن در پرشین خودرو مورد بررسی قرار خواهد گرفت، هرچند می توان برخی از پیشرانه های نسل جدید هیوندای سوناتا نسل جدید را برای آن پیش بینی کرد.

کد خبر 117650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha