نیسان GT-R50 به زودی معرفی می شود + تصاویر

پرشین خودرو: نسل فعلی نیسان GT-R مدت زمانی طولانی و تقریبا بدون تغییر در کنار ما بوده است، حال وقت آن رسیده تا یک نسخه خیره کننده از آن در جاده ها دیده شود.

به زارش خبرنگار پرشین خودرو، سال گذشته کمپانی خودروسازی نیسان اعلام کرد که سفارشات مربوط به خودروی منحصربه فرد نیسان GT-R50 با طراحی اختصاصی "ایتال دیزاین" را قبول می کند و حالا با نزدیک شدن به زمان تولید، این خودروساز ژاپنی اعلام کرده است که تقاضا برای خرید این اتومبیل بسیار زیاد بوده و سفارشات زیادی برای خرید این اتومبیل به ثبت رسیده است و در حال حاضر کسانی که موفق به ثبت سفارش این اتومبیل شده اند، در حال انتخاب مشخصات و همچنین سفارشی سازی بیشتر اتومبیل خود هستند.

 

نیسان



در حال حاضر نیسان GT-R نیسمو 2019 گران قیمت ترین نسخه از خانواده گودزیلا خواهد بود که برای داشتن آن نیاز به پرداخت هزینه 175 هزار و 450 دلاری است. اما شرکت خودروسازی نیسان سال گذشته اعلام کرد که سفارشات مربوط به خودروی منحصربه فرد "نیسان GT-R50" که توسط "ایتال دیزاین" طرحی شده است و در جشنواره سرعت "گوود وود" به نمایش گذاشته شده بود را قبول کرده است.

 

نیسان



اما لازم به ذکر است که این خودرو به تعداد محدود 50 دستگاه ساخته شده و قیمت پایه آن در بازارهای اروپایی بدون در نظر گرفتن مالیات معادل 990 هزار یورو، یعنی 5 برابر بیشتر از نسخه نیسمو خواهد بود که احتمالا با مالیات بر ارزش افزوده، قیمت آن به مرز 1 میلیون یورو هم خواهد رسید.

 

نیسان



از آنجایی که این اتومبیل منحصربه فرد نیسان به مناسبت 50 سالگی سالگرد GT-R و همچنین ایتال دیزاین طراحی شده است، به همین دلیل برنامه تولید 50 دستگاهی برای آن پیش بینی شده و با اعلام آمادگی نیسان برای ثبت سفارش و تولید این اتومبیل، تحویل اتومبیل با تاخیر یکساله از اواخر سال 2020 میلادی آغاز شده و در سال 2021 میلادی تمامی نسخه های فروخته شده آن به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

 

نیسان



در بخش فنی هم شرکت خودروسازی نیسان از موتور "نیسان GT-R نیسمو" استفاده می کند که یک پیشرانه شش سیلندر توربوشارژر 3.8 لیتری بوده و در حداکثر کارایی خود می تواند خروجی قدرت 710 اسب بخاری و گشتاور 780 نیوتن متری داشته باشد که حدود 100 اسب بخار نیروی بیشتر و حدود 128 نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به مدل های استاندارد نیسان GT-R دارد.
 

کد خبر 118713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha