تمرکز «چانگان» بر جذب قشر جوان با رونمایی از خودروی چانگان UNI-T

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی چینی چانگان با تمرکز بیشتر خود بر روی قشر جوان، چندی پیش جدیدترین محصول خود را با ظاهری جذاب و نام UNI-T معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودروی UNI-T، محصولی از شجره جدید شرکت خودروسازی چانگان با نام UNI خواهد بود که اولین عضو خانواده آن با یک حرف T اضافه و در قالب یک خودروی کراس اوور جذاب و با ظاهری مدرن طراحی شده است که در قدم اول، قشر جوان را هدف قرار داده و برای جلب توجه این دسته از مشتریان راه اندازی شده است که برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی خودروی پکن، در ماه آوریل سال جاری به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

چانگان یونیت



براساس اطلاعات اولیه ارائه شده از سوی چانگان، این خودرو با طول کلی 4515 میلی متر، عرض 1870 میلی متری و همچنین با فاصله بین دو محور 2710 میلی متری ساخته شده است که نشان از طراحی فشرده و کاملا جمع و جور آن دارد و گزینه مناسب برای جوانان که به دنبال یک خودروی کراس اوور جذاب با چهره ای آینده نگر هستند.

 

یونیت



طراحی اتومبیل، بزرگ ترین نقطه قوت چانگان UNI-T خواهد بود و در قسمت جلو می توان یک جلوپنجره بزرگ ذوزنقه ای شکل، چراغ های LED نواری شکل و همچنین شاهد نوارهای نارنجی رنگ در اطراف جلوپنجره اتومبیل بود که یک ظاهر جذاب و ظریف خلق کرده است و با نگاهی به قسمت عقب اتومبیل، می توان فاکتورهای اسپرت بیشتری را شاهد بود که در این خصوص می توانیم به خروجی های اگزوز چهارگانه با یک دیفیوزر کوچک بین آنان، اسپویلر سقفی و همچنین چراغ های LED تاریک اشاره داشت که جذابیت بالایی به طراحی کلی اتومبیل بخشیده است. هرچند خودروهای چینی بدون الگوبرداری از سایر خودروهای مطرح بازار معنی ندارند و در این خصوص می توانیم به دستگیره های درب عقب اتومبیل اشاره کنیم که از روی خودروی "تویوتا C-HR" کپی برداری شده است.

 

چانگان یونیت



در بخش فنی، چانگان به دو موتور اصلی 1.5 لیتری توربوشارژر و همچنین یک موتور 2 لیتری توربوشارژر قوی تر اشاره می کند، اما تاکنون صحبتی در رابطه با خروجی قدرت و عملکرد آنان نداشته و حتی اشاره ای به محدوده قیمت احتمالی آن هم نداشته است تا پس از معرفی و نمایش رسمی این خودرو، اطلاعات تکمیلی آن در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

کد خبر 119708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha