کد خبر 119908
۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
آماده باش شهرداری برای برف روبی معابر

پرشین خودرو: مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آماده باش کامل شهرداری برای برف روبی گفت: از ساعت 19 شب گذشته که بارش ها آغاز شد کار برف روبی از معابر هم آغاز شد.

به گزارش پرشین خودرو، اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران درخصوص اقدامات شهرداری تهران برای برف روبی و پاکسازی معابر و خیابان‌ها گفت: سازمان هواشناسی از چند روز قبل نسبت به بارش دید برف و باران هشدار هایی داده بود.


وی افزود: متعاقب این هشدارها نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران پیمانکاران برف روبی در آماده باش کامل به سر برده و از همان ساعت 19 روز گذشته که بارش برف آغاز شد نیروهای برف روبی نیز کار خود را آغاز کردند.

 

برف روبی


عطایی گفت: آنقدر پیش بینی های سازمان هواشناسی شدید بود که آماده باش بزرگتری نسبت به دفعات گذشته به مناطق داده شد و حتی توقع داشتیم برف سنگین تری در معابر بنشیند ولی اینگونه نشد و پاکسازی خوب یانجام گرفت.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که در کدام مناطق شهر تهران برف بیشتری باریده است گفت: مناطق یک، دو، پنج، بیست و دو و چهار مناطقی بود که بیشترین بارش ها در آن رخ داد.

وی درباره اینکه آیا معبر مسدود شده یا برف گیر شده ای هم داشته ایم یا خیر گفت: به هیچ عنوان معابر مسدود نشده و برف از معابر اصلی و بسیاری از معابر فرعی پاکسازی شده است.

عطایی درباره اقدامات امشب و فردا هم گفت: از آنجا که پیش بینی شده که هوا بسیار سرد شده و همین امر عامل یخبندان خواهد بود تمهیداتی اندیشیده شده تا محلول پاشی انجام گیرد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران افزود: به طور کلی شهرداری تهران تا روز دوشنبه هفته آینده در آماده باش کامل به سر خواهد برد و مدیران نیز در آماده باش هستند.

منبع: فارس

کد خبر 119908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha