چری بزرگ ترین صادر کننده خودروی سواری کشور چین شد

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی چری با انتشار آمار فروش خود در روزهای گذشته، به ارائه عملکرد خود در سال 2019 میلادی پرداخته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در سال 2019 میلادی، کمپانی خودروسازی چری موفق به فروش 745 هزار خودرو در طول یکسال گذشته شده است که نسبت به فروش 752 هزار دستگاهی خود در سال 2018 میلادی با کاهش فروش 0.9 درصدی مواجه شده است که چندان رقم چشمگیری نخواهد بود، اما با این وجود کمپانی خودروسازی چری با صادرات 96 هزار دستگاه از تولیدات سواری خود به کشورهای دیگر، موفق شده برای 17 سال متوالی رتبه نخست صادرات اتومبیل از کشور چین به سایر کشورهای جهان را به نام خود ثبت کند.

 

چری



کمپانی خودروسازی چری به عنوان یک برند چینی، در حال حاضر تجارت خود را در بیشتر از 80 کشور و منطقه خارجی دنبال می کند و با صادرات بیشتر از 1.5 میلیون خودرو به سایر کشورهای جهان در طول سال های متوالی، به توسعه کافی دست پیدا کرده است.

این خودروساز چینی در سال 2018 میلادی موفق به صادرات 126 هزار و 993 دستگاه خودرو به کشورهای خارجی شده است، اما سال گذشته این میزان صادرات نزدیک به 24 درصد کاهش پیدا کرده و به محدوده 96 هزار دستگاهی در طول سال رسیده است، اما با این وجود باز کم شرکت خودروسازی چری موفق شده برای 17 سال پیاپی خود را به عنوان بزرگ ترین صادرکننده اتومبیل های سواری کشور چین معرفی کند.
 

کد خبر 119924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha